Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده جودو ایران در دور نخست رقابت‌های جودو مستر چین مقابل جودوکار ژاپنی تن به شکست مصلحت آمیز داد. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، روز دوم و پایانی رقابت‌های مسترز «گوانگژو» امروز (یکشنبه) آغاز شد و سعید ملایی نماینده وزن 81- کیلوگرم جودو ایران با شکستی مصلحت‌آمیز از دور مسابقات کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملایی در نخستین دیدار خود در این مسابقات به مصاف " تاکاشی ساساکی" از ژاپن رفت و برای عدم رویارویی در دور بعد با برنده دیدار جودوکاران بلژیک و رژیم اشغالگر قدس تن به شکستی مصلحت آمیز داد. جودوکار اسرائیلی البته در دور بعد مغلوب حریف بلژیکی شد تا باز هم مانند گذشته بدشانسی گریبان سعید ملایی را بگیرد.

روز گذشته و در رقابت‌های وزن 73- کیلوگرم، نیز  محمد محمدی بریمانلو در دور نخست مقابل «رستم اورجوف» از آذربایجان شکست خورد تا پرونده دو نماینده کشورمان در این مسابقات بسته شود.

هدایت تیم دو نفره جودو کشورمان در این رقابت‌ها برعهده محمد منصوری است.

جودو مسترز چین| حذف بریمانلو در گام نخست

 

انتهای پیام/

R1434/P1015135/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جودو ایران سعید ملایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جودو ایران سعید ملایی جودو ایران سعید ملایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در بخش کاتا ناگه نوکاتا، ستاره موسوی و حنانه رحمانی از شهرستان بهار با امتیاز ۳۵۶ نشان طلا را به خود اختصاص دادند و نگار و نیکا مرادی از همدان با ۲۰۴ امتیاز نشان نقره گرفتند.

همچنین در بخش کاتامه نوکاتا، عارفه و مائده سروش مهر از همدان با امتیاز ۳۶۲ به نشان طلا و پریسا قره خانی و صبا شیری از بهار با امتیاز ۳۶۱ به نشان نقره دست یافتند.

در بخش جونو کاتا هم زهرا سلطانی و نازنین زمانی از بهار با امتیاز ۳۹۷ موفق به کسب نشان طلا شدند.

این رقابت‌ها با شرکت جودوکارانی از همدان و بهار در خانه جودو شهیدسپهری همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است
  • دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان