Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس پارلمان لبنان، وحدت و يکپارچگي گروه‌هاي فلسطيني را براي مقابله با سياست‌هاي رژيم صهيونيستي و طرح آمريکايي موسوم به "معامله قرن" خواستار شد.
به گزارش پارس‌تودي؛ «نبيه بري» رئيس پارلمان لبنان روز شنبه در ديدار «زياد نخاله» دبيرکل جنبش جهاد اسلامي فلسطين با تمجيد از نقش اين جنبش در حفظ وحدت ملي فلسطين، بر لزوم تحقق اهداف ملت فلسطين تاکيد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس پارلمان لبنان همچنين درباره اوضاع فلسطين به ويژه باريکه غزه و ادامه تظاهرات "حق بازگشت" و تهديدهاي رژيم صهيونيستي با دبيرکل جنبش جهاد اسلامي فلسطين تبادل نظر کرد.
دبيرکل جنبش جهاد اسلامي فلسطين نيز با هشدار درباره اقدامات رژيم صهيونيستي در سرزمين‌هاي اشغالي از مواضع رئيس پارلمان لبنان براي تحقق آشتي ملي در فلسطين قدرداني کرد.
همچنين «ميشل عون» رئيس جمهوري لبنان روز شنبه در ديدار هياتي از ائتلاف جهاني انجمن‌هاي ياري قدس و فلسطين در بيروت، گفت، سکوت جامعه جهاني درقبال نقض گسترده حقوق بشر در آغاز هزاره سوم پذيرفتني نيست.
«معامله قرن»، طرح جديدي از سوي دولت آمريکاست که در پي از بين بردن حقوق مردم فلسطين است؛ گفته مي‌شود اين طرح با همکاري و موافقت برخي کشورهاي عربي تهيه شده است.
بر اساس طرح آمريکايي «معامله قرن»، قدس شريف به رژيم صهيونيستي واگذار مي‌شود؛ آوارگان فلسطيني در ديگر کشورها، حق بازگشت نخواهند داشت و فلسطين تنها مالکيت اراضي باقي مانده کرانه باختري رود اردن و باريکه غزه را خواهد داشت.
درچارچوب طرح «معامله قرن»، «دونالد ترامپ» رئيس جمهور آمريکا ششم دسامبر2017 شهر اشغالي‌ قدس را به عنوان پايتخت رژيم جعلي اسرائيل معرفي کرد و از تصميم خود براي انتقال سفارت آمريکا از تل‌آويو به قدس خبر داد. دولت آمريکا 14 ماه مه 2018 اين تصميم را عملي کرد.
انتقال سفارت آمريکا به قدس اشغالي درحالي صورت گرفت که مجمع عمومي سازمان ملل متحد، 21 دسامبر 2017 قطعنامه حمايت از قدس را با 128 رأي موافق، 9 رأي مخالف و 35 رأي ممتنع به تصويب رسانده بود. براساس اين قطعنامه، سازمان ملل متحد، قدس را به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي به رسميت نخواهد شناخت.
کليدواژه فلسطين لبنان طرح معامله‌قرن

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد مقر توپخانه‌ای «عین مرگلیوت» در شمال فلسطین اشغالی را با پهپاد تهاجمی هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقر توپخانه رژیم صهیونیستی در عین مارگلیوت را با پهپاد تهاجمی هدف قرار داده و هدف مورد نظر به دقت مورد اصابت قرار گرفته است.

در ادامه بیانیه آمده است: در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به هدف قرار دادن روستاهای جنوب لبنان و منازل غیرنظامیان، مقاومت اسلامی لبنان روز پنجشنبه با استفاده از یک پهپاد تهاجمی، مقر توپخانه عین مارگلیوت را هدف دقیق خود قرار داده است.

حزب‌الله امروز پنج‌شنبه همچنین پادگان زبدین در مزارع اشغالی شبعا لبنان را با سلاح‌های موشکی هدف قرار داد و مستقیماً آن را مورد اصابت قرار داد.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنان، ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه بعد از ظهر امروز پنجشنبه، محل استقرار نیروهای دشمن در نزدیکی پایگاه الظهیره را با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • سردبیرالاخبار: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را ثابت کرد
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان