Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر،توحید سلیمی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، به مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در شهرستان ایجرود اشاره کرد و افزود: در شهرستان ایجرود ۴ هزار و ۷۵۰ نفر متقاضی مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی هستند که از این تعداد ۴ هزار و ۵۵۰ قرارداد منعقد شده و ۴ هزار و ۳۳۰ پایان کار نیز صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: ۴۹ درصد واحدهای مسکونی  روستایی در شهرستان ایجرود مقاوم‌سازی شده است.

سلیمی تأکید کرد: توجه به امر مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی باعث می‌شود که در مواقع زلزله و حوادث خسارت‌ها به کمترین حد ممکن برسد.

وی گفت: در بحث مسکن شهری و روستایی بنیاد مسکن طرح‌های خوبی در دولت تدبیر و امید انجام داده و  بنیاد مسکن استان زنجان نسبت به مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی برنامه‌ریزی لازم را دارد.

فرماندار ایجرود افزود: با همکاری بانک‌های عامل وام با کارمزد ۵ درصد و مدت ۱۵ ساله به متقاضیان پرداخت می‌شود.

سلیمی افزود: بنیاد مسکن استان زنجان نسبت به مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی برنامه‌ریزی لازم را دارد و تا کنون هم در این امر موفق بوده و در شهرستان ایجرود هم‌روند اجرای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی بسیار خوب است.

کد خبر 4486005

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم‌سازی بیش از پنج هزار واحد مسکونی در ایلام

                                                                          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حبیب‌الله محبی اظهار داشت: مقاوم‌سازی و ساخت مسکن یکی از برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و کمک بلاعوض باعث شده است بخش عمده‌ای از مشکلات مسکن در روستا‌ها حل شود.   وی با اشاره به اقدامات انجام شده این بنیاد در حوزه مسکن روستایی، افزود: در این بازه زمانی (۱۴۰۰ تا کنون) اعتباری معادل ۱۴هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب طرح نهظت ملی مسکن روستایی پرداخت شده است.   مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب استان اسلامی ایلام ادامه داد: این میزان اعتبار پرداختی به تعداد هشت هزار و ۲۴۸ متقاضی حادثه دیده از حوادث غیرمترقبه و تکمیل واحد‌های نیمه کاره روستاییان پرداخت شده است.   محبی تاکید کرد: همچنین اعتباری معادل ۴۵۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به اقشار کم درآمد روستایی، خسارت‌دیدگان از حوادث غیرمترقبه روستایی و شهری و متقاضیان مناطق محروم به تعداد هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.   وی یادآور شد: در این مدت (سال ۱۴۰۰ تا کنون) پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان رایگان به تعداد ۵۴۶خانوار کم بضاعت روستایی و ۷۷۰ تُن میلگرد رایگان به تعداد ۳۸۵ خانوار کم بضاعت در استان تحویل شده است.   به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام طی این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و۴۰۰ واحد مسکن روستایی پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان گناوه به ۷۳ درصد است
  • ۵۱ واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان گناوه افتتاح شد
  • طرح هادی در ۲۰۰۰ روستای آذربایجان شرقی اجرا شد
  • مقاوم‌سازی بیش از پنج هزار واحد مسکونی در ایلام
  • بهره برداری از ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی بنیاد مسکن در استان اردبیل
  • مقاوم‌سازی ۶۷ درصد مساکن روستایی زنجان در سال ۱۴۰۳
  • ۱۱ هزار واحد مسکونی در زنجان مقاوم‌سازی می‌شود
  • امسال ۱۱هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان مقاوم سازی می شود
  • امسال ۱۱هزار واحد مسکونی روستایی مقاوم در زنجان مقاوم سازی می شود
  • کیفیت، خط قرمز بنیاد مسکن است/ مردم از فرصت تسهیلات مقاوم‌سازی استفاده کنند