Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:47:59 GMT

درگذشت پدر کاپیتان اشتوتگارت در استادیوم

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۴۳۱۰

درگذشت پدر کاپیتان اشتوتگارت در استادیوم

پدر کاپیتان اشتوتگارت که برای تماشای بازی این تیم به استادیوم خانگی‌اش رفته بود بعد از پیروزی اشتوتگارتی‌ها مقابل هرتا برلین در استادیوم از دنیا رفت.

به گزارش "ورزش سه"، پدرکریستین گنتنر کاپیتان اشتوتگارت دیروز در حالیکه برای تماشای بازی این تیم مقابل هرتا برلین به استادیوم خانگی اشتوتگارتی‌ها، مرسدس بنز آرنا رفته بود بعد از پیروزی 2-1 اشتوتگارت در حالی که در استادیوم حضور داشت از دنیا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این در حالی بود که پسر او گنتنر 90 دقیقه در میدان بود و پاس گل دوم تیمش را به ماریوگومز داد. در اطلاعیه‌ای که توسط باشگاه اشتوتگارت منتشر شده این باشگاه تایید کرده که پدر کاپیتانش بعد از به پایان رسیدن بازی، در مرسدس بنز  آرنا دار فانی را وداع گفته.

 

در بیانیه‌ی باشگاه اشتوتگارت چنین آمده:" باشگاه اشتوتگارت از درگذشت پدر کاپیتان تیم کریستین گنتنر سوگوار است. آقای هربرت گنتنر بعد از بازی خانگی ما در مقابل هرتا برلین، در استادیوم مرسدس بنز آرنا از دنیا رفت. کل باشگاه اشتوتگارت به خانواده‌ی گنتنر تسلیت گفته و در این لحظات دشوار حمایت قاطع و همه جانبه‌ی خود را از آنها اعلام می‌کند".

 

 

چندین  باشگاه دیگر بوندس‌لیگایی از جمله هرتا برلین حریف دیروز اشتوتگارت و همچنین ولفسبورگ، باشگاه سابق گنتنر هم با انتشار پیامهایی به او و خانواده‌اش تسلیت گفته‌اند. ژروم بواتنگ بازیکن بایرن مونیخ هم در توئیتر خود از این واقعه ابراز ناراحتی کرده و به گنتنر تسلیت گفته است.

 

اشتوتگارت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اشتوتگارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در دقیقه دهم بازی مقابل صنعت نفت در آبادان ، مصدوم و درخواست تعویض داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کاپیتان آماده سرخپوشان که در نیم فصل دوم به مهره کلیدی و فیکس اوسمار ویرا تبدیل شده است، در دهمین دقیقه بازی احساس درد در زانوی چپ خود کرد و دست خود را به علامت تعویض بالا برد.

عالیشاه از این اتفاق که در اوج آمادگی او رخ داده، به شدت ناراحت و عصبانی بود و دستان خود را به هم کوبید.

بلافاصله پزشک پرسپولیس بالای سر عالیشاه حاضر شد اما ناحیه ای که عالیشاه نشان داد، به شدت مشکوک به پارگی رباط صلیبی است. اتفاقی که در فصل جاری برای مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی در پرسپولیس افتاده است و اگر این آسیب برای کاپیتان پا به سن گذاشته قرمزها افتاده باشد، باید گفت او باقیمانده این فصل و بخش زیادی از نیم فصل لیگ بعدی را از دست می‌دهد و بازگشت او به فرم فعلی نیز بسیار دشوار خواهد بود.

امید عالیشاه به محض برگشت به تهران ، ام آر ای خواهد داد تا میزان مصدومیت او قطعی اعلام شود.

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم
  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • فوری: کاپیتان پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟
  • فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد