Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@02:19:31 GMT

جشن بزرگ ولادت امام حسن عسکری(ع) در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۴۵۷۲

جشن بزرگ ولادت امام حسن عسکری(ع) در قم برگزار شد

به گزارش ایکنا از قم، به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) به سنت همه ساله از سوی مرجع تقلید شیعیان آیت‎الله العظمی صافی گلپایگانی، آیین جشن با حضور مراجع تقلید برگزار شد.
در این مراسم که شامگاه 24 آذرماه در مسجد امام حسن عسکری(ع) که به امر این امام بزرگوار در قم و در جنب حرم حضرت معصومه(س) ساخته شده است مراجع عظام، علما، روحانیت و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جشن بزرگ میلاد آیات عظام صافی گلپایگانی،مکارم شیرازی، جوادی آملی، سبحانی، نوری همدانی، شبیری زنجانی و آیات علوی گرگانی، علوی بروجردی، فاضل لنکرانی، مقتدایی، اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، سرپرست استانداری قم، شهردار قم، روحانیون و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
گفتنی است پس از برگزاری مراسم مدیحه سرایی و مولودی خوانی و اجرای گروه تواشیح، حجت‎الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی از اساتید حوزه و دانشگاه به ذکر مباحثی پیرامون شخصیت و جایگاه این امام همام پرداخت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازار‌های بین‌المللی است که تا ۱۲ اردیبهشت ماه، شرکت‌ها و بازرگانان از کشور‌های مختلف دنیا، اقدام به مذاکره و برقراری تعاملات تجاری با بزرگ‌ترین برند‌های صنعتی ایران در حوزه‌های صنعتی مختلف خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)