Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن آیین جمشید رئیس هیات هندبال استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، گفت: در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه هاى کشور تیم هیات هندبال میناب مقابل تیم بهنام زاهدان با نتیجه ٣١ بر ٢٣ تن به شکست داد.
وی افزود: تیم هیات هندبال میناب در بازى نخست خود نیز با نتیجه ٢٩ بر ٢٣ مقابل تیم ایل باصری مرودشت شکست خورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات هندبال استان گفت: مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه هاى کشور در چهار گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود.
حسن آیین جمشید افزود: تیم هیات هندبال میناب در گروه سوم این رقابت ها با تیم هاى بهنام زاهدان ، ایل باصرى مرودشت و پیشگامان یزد همگروه است.
تیم هیات هندبال میناب سال گذشته هم در رقابت های لیگ دسته اول کشور حضور داشت که در پایان مرحله مقدماتی با ۲ برد، ۱ مساوی ، ۳ باخت و قرار گرفتن در مکان سوم جدول رده بندی گروه چهار از صعود به جمع هشت تیم برتر مرحله نهایی بازماند اما در رقابت های لیگ دسته اول ماندگار شد.
انتهای پیام/ب

ثبت دومین شکست تیم هیات هندبال میناب در لیگ دسته اول کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم بسکتبال «کشاورز قم» در آخرین بازی دور برگشت مرحله مقدماتی به مصاف تیم فرخ دانه کیمیای شهرکرد رفت و با وجود قبول شکست ۶۴ – ۵۸ به عنوان تیم دوم گروه هفتم راهی مرحله بعد شد.

نماینده قم در بازی نخست دور برگشت تاک کاشان را ۶۱ – ۲۱ شکست داده بود تا در پایان بازی‌های این گروه با دو پیروزی و دو شکست و ۶ امتیاز در رده دوم گروه قرار بگیرد.

سالن شهید رضاییان قم میزبان بازی‌های دور برگشت گروه هفتم لیگ بسکتبال امید‌های کشور بود.

دیگر خبرها

  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال