Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@05:20:45 GMT

کشف ۴۲ راس دام و دستگیری۲سارق در سیرجان

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۴۵۹۳

کشف ۴۲ راس دام و دستگیری۲سارق در سیرجان

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری دو نفر سارق و کشف ۴۲ راس احشام در عملیات روز گذشته پلیس این شهرستان خبر داد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان سرهنگ محمد رضا ایران نژاد در تشریح این خبر گفت : در پی دستگیری دو نفر سارق احشام توسط پلیس اگاهی این شهرستان سارقان به ۴۲ راس سرقت احشام از روستای دهج شهربابک اعتراف نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ایران نژاد بیان کرد: در تحقیقات به عمل امده از سارقان ، ابتدا منکر هر گونه سرقت شدند اما پس از روبرو شدن با ادله و شواهد پلیس به ۴۲ راس سرقت احشام در روستای دهج شهربابک اعتراف نمودند.

وی افزود: ماموران پلیس اگاهی در عملیاتی دیگر پنج سارق احشام و سه مالخر را دستگیر که در این رابطه ۱۶ راس احشام را کشف نمایند.

این مقام انتظامی درپایان خاطر نشان کرد: سوژه های انتخابی این سارقان دامداریهایی فاقد نگهبان و تجهیزات ایمنی مناسب بوده اند که می طلبد دامداران حتما از مکانهای با حفاظ مناسب در جهت پیشگیری از سرقت استفاده نمایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حسن حیدری اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مأموران پاسگاه آبرومند موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ارتکاب سرقت اعتراف و در این خصوص مال خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6087902

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان