Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر افزایش سهم اعتبارات عمرانی در بودجه ۹۸ تاکید کرد.

مجید کیان‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اعتباری که برای پروژه‌های عمرانی کشور تخصیص داده شده به نسبت سال گذشته روند افزایشی داشته است.

وی ادامه داد: امیدواریم در سال ۹۸ اعتبارات عمرانی کاهش نیابد و تلاش همه جانبه این باشد تا بیشترین تخصیص به اعتبارات عمرانی داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کیان‌پور با بیان اینکه شوک ارزی به اقتصاد وارد شد و هفت ماه پیش تورم انکارناپذیری را ایجاد کرد، افزود: باز هم تلاش می‌کنیم سهم اعتبارات عمرانی افزایش یابد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در لایحه بودجه ۹۸، ۶۲ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی کشور اختصاص یافته است.

کیان پور عنوان کرد: تا قبل از تورم، ۶۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام در کشور داشتیم، که با این ۶۲ هزار میلیارد تومان تنها ۱۰ درصد این پروژه‌ها را می‎توان پوشش داد.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت تا جایی که می‌تواند پروژه‌ها را به سمت بخش خصوصی سوق دهد، تا آنها را اجرایی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بودجه 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متاسفانه فقط ۶۹ هزار میلیارد تومان به طرح دارویار اختصاص داده اند

 سید جلیل میرمحمدی میبدی گفت: با وجود اینکه تاکید داشتیم برای اجرای درست و کامل طرح دارویار در سال ۱۴۰۲ نیاز به ۹۰ تا ۱۰۰ هزار میلیارد تومان داریم اما متاسفانه ۶۹ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد که تنها نیمی از این اعتبار هم اختصاص یافت.

وی افزود: بودجه این طرح برای سال جاری هم با رشد بسیار مختصری در جداول بودجه پیش بینی شده در حالی که حداقل بودجه مورد نیاز برای این طرح باید ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار میلیارد تومان باشد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس یازدهم ادامه داد: به طور قطع دود عدم اختصاص به موقع و کافی بودجه به طرح دارویار به چشم مردم می رود و به مردم به ویژه قشر مستضعف آسیب زیادی وارد می شود.

میرمحمدی یادآور شد: امیدواریم مجلس در سال جاری آن چه که تصویب می کند عدد بسیار بیشتری باشد و همچنین شاهد نظارت جدی تری در بحث دارو و تجهیزات پزشکی مصرفی و شیرخشک باشیم.

منبع: خانه ملت

دیگر خبرها

  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • حداقل بودجه مورد نیاز برای طرح دارویار ۱۲۰ تا ۱۳۰ همت است
  • متاسفانه فقط ۶۹ هزار میلیارد تومان به طرح دارویار اختصاص داده اند
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • ◄ لیست پروژه های حمل ونقلی که در سال 1403 بودجه گرفتند+جدول
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • پروژه‌های اولویت‌دار دانشگاه تهران تکمیل می شود
  • تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات عمرانی سفر اول رئیسی به سمنان
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان