Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا سعیدی مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره تجمع نمایندگان استان اصفهان در دفتر نماینده ولی فقیه این شهر به دلیل عدم تأمین آب شرب شهروندان اصفهانی گفت: همه نمایندگان مردم اصفهان در حمایت از مردم به ویژه مردم استان اصفهان و بحران کم آبی در منزل امام جمعه اصفهان تجمع کردند.

وی با بیان اینکه حرف ما فقط حرف مردم اصفهان نیست، عنوان کرد:  مشکل ملی است زیرا  اصفهان مرکز ثقل سیاسی، امنیتی و اقتصادی کشور است 

نماینده مردم مبارکه خاطرنشان کرد: ضمن احترامی که برای مجلس شورای اسلامی و همکاران‌مان در قوه مققنه قائل هستیم در حمایت از مردم ایران این کار را انجام دادیم و در حال حاضر در منزل آیت الله طباطبایی امام جمعه اصفهان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اصفهان امام جمعه مجلس شورای اسلامی مردم ایران نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از دانشجویان دانشکده فنی حرفه‌ای قزوین ظهر شنبه با برگزاری تجمعی از مردم مظلوم غزه حمایت کرده و نسل کشی بی رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع دانشجویان قزوینی حمایت خود را از دانشجویان ازادی خواه آمریکا اعلام کرده و برخورد خشن پلیس با اعتراض این دانشجویان را محکوم کردند.

گفتنی است در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیره سره آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

همچنین خبرها حاکی است در روزهای پیش رو دانشجویان دیگر دانشگاه‌های استان قزوین نیز تجمع اعتراضی برگزار خواهند کرد.

کد خبر 6090184

دیگر خبرها

  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم