Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@21:46:47 GMT

گرامیداشت سومین سالگرد شهید مدافع حرم «امیر لطفی»

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۴۸۱۹

گرامیداشت سومین سالگرد شهید مدافع حرم «امیر لطفی»

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم گرامیداشت سومین سالگرد اولین شهید مدافع حرم محله یاخچی‌آباد «امیر لطفی» پنجشنبه، 29 آذرماه، ساعت 14:30 در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.
این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین مؤمنی، مدیحه‌سرایی جعفر عرب‌نژاد و اجرای گروه سرود و همخوانی مدافعان حرم همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور می‌شود، شهید مدافع حرم امیر لطفی، متولد سال ۱۳۶۵ و از بسیجیان مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) محله یاخچی‌آباد بود که در 29 آذرماه ۱۳۹۴ در دفاع از حرم حضرت زینب(س) توسط تروریست‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام گرفت.
مجید وفامهر
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: سومین سالگرد شهید مدافع حرم امیر لطفی بهشت زهرا ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد

ایسنا/یزد مراسم یادواره شهید گمنام به مناسبت چهارمین سالگرد تدفین این شهید در دانشگاه علم و هنر وابسته به سازمان جهاددانشگاهی یزد برگزار می‌شود.

این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود