Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیئت رئیسه گفت: نهایتا تا 10 روز آینده لایحه بودجه به مجلس تقدیم خواهد شد چرا که تفاهم بر روی موضوعات اصلی بودجه انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه  25 آذر ماه) با تشریح جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: موضوع جلسه غیرعلنی امروز به بودجه سال 98 اختصاص داشت، با توجه به اینکه مقام معظم رهبری تذکراتی را برای تعدیل سال 98 به دولت داده بودند، موارد بودجه در طول هفته گذشته بین سران قوا، مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون برنامه و بودجه طی جلساتی مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما به دنبال آن هستیم که بودجه‌ای واقعی برای کشور تدوین شود که باید به مسائلی مانند تولید، عمران و مشکلات اقشار کارمند و بازنشسته تمرکز کند تا فشارهای اقتصادی آنها به حداقل برسد.

نعمتی تصریح کرد: با جمع‌بندی‌های صورت گرفته و تعیین اعداد و ارقام واقعی و نهایی در بودجه، فکر می‌کنم که بودجه سال 98 می‌تواند منشا اثر باشد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: مباحثی مانند معیشت کمک به تولید، توسعه عمران در اولویت ما قرار دارد، همچنین باید اعداد و ارقام بودجه واقعی در نظر گرفته شود تا دچار کسری بودجه نشویم.

وی ادامه داد: عدد تقریبی 407 هزار میلیارد تومان برای بودجه سال آینده در نظر گرفته شده است، البته این امر بستگی به برخی درآمدهای دولت دارد و ممکن است این رقم به صورت غلطان افزایش یابد.

نعمتی در پایان خاطرنشان کرد: نهایتا طی هفت الی 10 روز آینده لایحه بودجه به مجلس تقدیم خواهد شد چرا که در تفاهم بر روی موضوعات اصلی بودجه انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی اخبار مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون مالیات بر سوداگری منجر به تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی، اظهار کرد: قانون مالیات بر سوداگری از مهم‌ترین قوانین ما در مجلس یازدهم است که باعث تضعیف سوداگری و رساندن آن به کمترین میزان و تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هدف از تصویب این قانون آن است که بخش غیرواقعی و سوداگری در بازارهای سکه، طلا، ارز، خودرو و املاک کم و جمع شود.

کد خبر 6086213 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش دارو به قوه قضائیه
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • تدوین اولویت‌های مجلس دوازدهم براساس نظرات نخبگان و مردم
  • قانون مالیات بر سوداگری منجر به تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود