Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@14:55:47 GMT

افزایش مجدد نرخ مرغ/قیمت به ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۴۹۸۵

افزایش مجدد نرخ مرغ/قیمت به ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان رسید

به گزارش خبرنگار مهر، بنابر اعلام اتحادیه پرنده و ماهی، قیمت مرغ در ادامه روند افزایشی خود، به ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان در مراکز خرده فروشی رسیده است.

نرخ این کالا در عمده فروشی درب کشتارگاه ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان، توزیع درب واحدهای صنفی ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان و خرده فروشی مرغ شمال ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان است.

قیمت عمده مرغ کشتار شمال در میدان بهمن نیز ۱۱ هزارتومان، هرکیلوگرم سینه مرغ با کتف ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان، سینه بدون کتف ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان، فیله ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد خبر 4486092

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه پرنده و ماهی قیمت مرغ مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار قم: ‌درآمدی عمده‌ای جز محل دریافت مالیات نداریم

استاندار قم گفت: ۸۰ درصد درآمد استان قم از محل دریافت مالیات است و سایر منابع مانند گمرک و غیره درآمد چندانی برای استان قم ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمدآقامیری در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان اظهار داشت: 80 درصد درآمد استان قم از محل دریافت مالیات است و سایر منابع مانند گمرک و غیره درآمد چندانی برای استان قم ندارد.

وی با تاکید بر ضرورت به موقع تسهیلات تکلیفی رونق تولید، افزود: پرداخت این تسهیلات در روزهای پایانی نمی‌تواند در رونق تولید اثر چندانی داشته باشد.

استاندار قم با بیان اینکه نسبت رشد اعتبارات قم نسبت به میزان نرخ رشد جمعیت استان به شدت با عدم توازن روبه رو است، گفت: قم یک استان صنعتی نیست و درآمدهای آن قابل مقایسه با استان‌های صنعتی نیست.

استاندار قم با انتقاد از عدم ارزش افزوده و بازگشت اعتبارات در برخی درآمدهای استان مانند معدن ونارچ، تعزیرات، جرایم راهنمایی و رانندگی و غیره، عنوان کرد: یکی از اولویت‌های مهم امسال قم تلاش در بازگشت سهم قانونی قم از محل این درآمدهاست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه درآمد امسال استان قم 7.3 همت (هزار میلیارد تومان) تعیین شده گفت: عدد و رقم آن از عهده کارکنان، کسبه و تولیدکنندگان خارج است.

احمد امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه مالیات و درآمد سال گذشته قم 4.2 همت بود، افزود: طی جلسات هفته آینده کمیسیون تلفیق، تلاش خواهیم کرد تا درآمد تکلیفی به 5 همت کاهش یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • استاندار قم: ‌درآمدی عمده‌ای جز محل دریافت مالیات نداریم
  • برگزاری اولین حراج خرده فروشی سال ۱۴۰۳ در گیلان
  • افزایش قیمت بنزین در چین
  • لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است