Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دشمن با وجود سبک زندگی ایرانی اسلامی امکان رسیدن به اهدافش را ندارد گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی، کانون خانواده در ایران را هدف قرار داده‌اند. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دومین همایش ملی سبک زندگی ایرانی اسلامی که به میزبانی دانشگاه آزاد یزد برگزار شد اظهار داشت: یک ساختمان و عمارت هرچه که زینت شده باشد و آن را تزئین کنیم ولی بنیان خرابی داشته باشد، با یک تکان و زلزله تمام زحمات و هزینه‌های ما به هدر می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یزد با بیان اینکه هر حرکت و کاری اگر بنیان و اساس نداشته باشد، به هم می‌ریزد عنوان کرد: به این وسیله تمام آرزوهای انسان هم تبدیل به یاس و ناامیدی می‌شود.

سردار اشتری در مشهد: خانواده ناجا دارای 70 هزار حافظ قرآن استآیین تجلیل از حامیان خانواده در کاشان برگزار شدنخستین همایش تجلیل از حامیان خانواده در کاشان به روایت تصویر

ناصری یزدی خاطرنشان کرد: اگر زندگی انسان مبتنی بر یک اساس و بنیان محکمی نباشد، در گردش‌های زندگی کانون همیشه با مشکل می‌شود و اساس آن با فروپاشی مواجه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه توجه به سبک زندگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است عنوان کرد: اهمیت این موضوع به حدی است که مقام معظم رهبری هم در مباحث مختلف نسبت به آن توجه بسیار ویژه و خاصی داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران هم متوجه شده‌اند تا زمانی که سبک زندگی مردم ایران اسلامی و ایرانی باشد امکان موفقیت در توطئه‌هایشان فراهم نمی‌شود به همین دلیل برنامه‌های متعددی در این زمینه طرح‌ریزی کرده‌اند.

امام جمعه یزد یکی از مهمترین موضوعات در سبک زندگی اسلامی را توجه به کانون خانواده دانست و افزود: امروز دشمن کانون خانواده را در راس دشمنی‌های خود قرار داده و هزینه‌های بسیاری برای از بین بردن کانون خانواده در ایران انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ش

R41376/P1377/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • یولیا زوتوا: عروس ایرانی ها شدم و بسیار خوش شانس هستم
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران