Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@21:28:01 GMT

تصویب و ابلاغ آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۵۰۱۹

تصویب و ابلاغ آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی

غلامی گفت: آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی تغییرات را ایجاد کرده ایم وپیش از پایان امسال مصوب و ابلاغ می شود.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «منصور غلامی» در جشنواره تجلیل از پژوهشگران که امروز (۲۵ آذرماه) در سالن اجلاس در حال برگزاری است گفت: در حوزه صنعت رویکرد دانشگاه ها حل مسایل و چالش های موجود سطح جامعه است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر علوم تحقیقات و فناوری افزود: در شرایط فعلی فرصت مناسب فراهم شده است تا چالش ایجاد شده در تامین قطعات و مواد اولیه توسط محققان خودمان حل شود.

 

وی ادامه داد: نمایشگاه عرضه و تقاضای و مباحث فناوری مطرح شده است و از بخش خصوصی خواسته ایم تا نیازهای خود را در معرض دید محققان قرار دهند.

 

غلامی بیان کرد: در آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی تغییرات را ایجاد کرده ایم وپیش از پایان امسال مصوب و ابلاغ می شود.

 

وزیر علوم بیان کرد: در حوزه پارک های علم فناوری در حمایت مالی خوبی شده است. علی رغم کمبود بودجه،  امسال در بودجه سال ۹۸ سازمان برنامه و بودجه اعتبارات پارک های علم و فناوری و مراکز رشد را افزایش داده است.

 

غلامی تصریح کرد:آنچه مورد توجه در مراکز رشد و پارک ها است حمایت از ایده های جدید و تامین امکانات و منابع است.

 

وی با بیان اینکه صندوق نوآوری و شکوفایی فعالیت خود را با یک بازنگری در اهدافش شروع کرده است گفت: امیدواریم تاثیرهای بیشتری را نسبت به سال های گذشته داشته باشد. این صندوق در استان های مختلف شعب دارد و آمادگی داریم در جاهایی که شعب ندارد، ایجاد شعبه کنیم.

 

غلامی با اشاره به رصد دانش آموخته های دانشگاهی بیان کرد: با کمک معاون پژوهشی و آموزشی طرحی را از سال گذشته آغاز کردیم، به این صورت که دانش آموختگان کجا شاغل شده اند و آیا در راستای شغل خود بوده اند یا خیر که آمار خوبی نیز بدست آمده است.

 

غلامی با بیان اینکه برنامه آمایش سرزمین به صورت آزمایشی در ۱۰ استان ها با همکاری سازمان برنامه و بودجه اجرا می شود گفت: براساس ظرفیت های موجود استان، بحث های فن آوری، زیست محیطی بوده است.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران کرمان بیرجند خراسان جنوبي خراسان جنوبی پاییز عشایر استان لرستان سینما وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید

سخنگوی دولت از دو مصوبه در جلسه امروز هیئت وزیران خبر داد و گفت: افزایش رقم جرایم رانندگی متناسب با نرخ تورم و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در حاشیه نشست هیئت دولت اظهار کرد: امروز دومین جلسه دولت در سال ۱۴۰۳ تشکیل شد و اعضای دولت گزارش‌هایی از موضوعات جاری مانند اقدامات ستاد سفر، فعالیت‌های جامعه پزشکی، خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان در استان‌های سیل‌زده و نمایشگاه قرآن ارائه کردند.

وی افزود: رئیس‌جمهور وزارتخانه‌های تولیدی مانند نفت، نیرو، صمت، جهاد کشاورزی و بهداشت را موظف کرد تا برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند که با همکاری دبیرخانه ستاد شعار سال انجام خواهد شد.

سخنگوی دولت گفت: با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه، امروز ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید که به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به‌زودی ابلاغ می‌شود.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه اجرای قانون بودجه از فروردین است، یادآور شد: سرعت پیشنهاد آئین‌نامه‌های اجرایی قانون بودجه سال جاری از سوی دو سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه بسیار بالا بود.

وی اضافه کرد: مصوبه دیگر نشست امروز دولت، بررسی و تصویب پیشنهاد نیروی انتظامی در خصوص افزایش جرایم رانندگی بود که مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه در ایام سفرهای نوروزی قرار داریم، در راستای حفظ و صیانت از جان مسافران، رقم جرایم رانندگی متناسب با نرخ تورم افزایش یافت و به تصویب هیئت دولت رسید.

منبع: ایرنا

کد خبر 739647

دیگر خبرها

  • اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین‌نامه دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین ماه اجرایی می‌کنیم +فیلم
  • سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین ماه اجرایی می‌کنیم
  • ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید
  • منظور: آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • ابلاغ آیین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها