Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@06:39:49 GMT

امارات به ترکیه هشدار داد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۵۰۲۴

امارات به ترکیه هشدار داد

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «انور قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجی امارات متحده عربی گفت: ترکیه به سیاست تضعیف عربستان در منطقه ادامه می دهد این استراتژی بیش از عربستان، خود ترکیه را تضعیف خواهد کرد.

قرقاش در بخش دیگری از توئیتش نوشت: حملات و تلاش های هدفمند قطر برای تضعیف عربستان مساله تازه ای نیست و دوحه در طی سال های گذشته در راستای این سیاست گام برداشته است اما سیاست ترکیه برای هدف قرار دادن عربستان موضوع جدیدی بوده و آنکارا با این کار به جایگاه خود لطمه می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر مشاور در امور خارجی امارات متحده عربی در پایان به ترکیه توصیه کرد از این سیاست اجتناب کند زیرا عربستان توسط ترکیه تضعیف نخواهد شد.

روابط ترکیه و عربستان پس از به قتل رسیدن «جمال خاشقجی» در کنسولگری سعودی در استانبول تنش آمیز بوده و عربستان، ترکیه را به در پیش گرفتن سیاست انتقام از این کشور متهم کرده است.

انتهای پیام /

183 / 156 عربستان امارات ترکیه هشدار تضعیف

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عربستان امارات ترکیه هشدار تضعیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز را با جلسه اداری نمی‌شود پیش بُرد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی صبح امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: توجه به نماز و اخلاق، با هم ارتباط مستقیمی دارند و تضعیف یکی به تضعیف دیگری ختم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر کسی تعهد به خدا نداشته باشد، نمی‌توان روی تعهد او نسبت به مردم حساب کرد، افزود: شرکت خود مدیران در نماز جماعت ادارات دارای اثرات فراوانی است.

شعبانی ادامه داد: روحانیونی که در ادارات به عنوان امام جماعت حضور دارند، تعامل بیشتری با کارمندان داشته باشند.

وی اضافه کرد: در مدارس از ظرفیت روحانیونی که توانایی ارتباط با دانش‌آموزان را دارند در زمان‌های کوتاه برای ترویج فرهنگ نماز، استفاده شود

شعبانی با بیان اینکه فضاسازی در مدارس نسبت به نماز نیازمند توجه بیشتر است، گفت: نماز را با جلسه اداری نمی‌شود پیش بُرد. همچنین رفع مشکلات و دغدغه‌های برخی از مساجد استان مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

کد خبر 6084286

دیگر خبرها

  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات
  • هشدار عربستان به زائران برای حضور بدون مجوز در این کشور
  • نماز را با جلسه اداری نمی‌شود پیش بُرد
  • اردوغان درباره گسترش دامنه جنگ در منطقه هشدار داد + جزئیات
  • اردوغان درباره گسترش دامنه درگیری و تنش در منطقه هشدار داد
  • تغییر کتب درسی در عربستان و امارات برای جلب رضایت صهیونیست‌ها
  • هشدار ترکیه درباره خطر گسترش بحران در غرب آسیا
  • امارات، قطر، عربستان و ترکیه به مهاجران چقدر حقوق می‌دهند؟
  • هشدار ASOIF نسبت به تضعیف جنبش المپیک با پرداخت پول