Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی پروین، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: همانطور که تاج را نگه داشتند باید گرشاسبی را هم نگه می‌داشتند، چون او به تیم نظم داده و مدیر خوبی بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علی پروین در گفت‌وگو با سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، در خصوص خرید باشگاه پرسپولیس توسط شرکت پیشکسوتان، اظهارداشت: الان دیگر بازی‌های پرسپولیس تمام شده و می‌توانیم صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شاید اگر چند هفته پیش صحبت می‌کردیم می‌گفتند روحیه تیم را به هم ریختید، اما الان زمان صحبت کردن است.

وی افزود: ما نامه نوشتیم و در آن اعلام کردیم اگر قرار است باشگاه پرسپولیس را بفروشید باید به شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس بفروشید و دلیل آن هم این است که این تیم برای ما پیشکسوتان است. از طرفی گفتیم اگر هم نمی‌خواهید بفروشید باید با نظر ما و اعضای شرکت پیشکسوتان هیئت مدیره و مدیرعامل را انتخاب کنید.

اسطوره باشگاه پرسپولیس در خصوص رفتن حمیدرضا گرشاسبی از باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: همانطور که تاج را نگه داشتند باید گرشاسبی را هم نگه می‌داشتند، چون او به تیم نظم داده و مدیر خوبی بود. گرشاسبی مدیر خوبی برای پرسپولیس بود و به خوبی باشگاه را در دست خودش داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی پروین پرسپولیس گرشاسبی پیشکسوتان میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی برزیلی پرسپولیس فصل گذشته در شرایطی به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی انتخاب شد که قرمزها بعد از جدایی چند مربی، به دنبال استخدام دستیار خارجی بودند و بعد از شروع فصل، اوسمار را انتخاب کردند.

ویدئو: 330720

اوسمار در این خصوص اظهار داشت: من همیشه انگلیسی خواندم و روی لیگ‌های دیگر مطالعه کردم. می‌دانستم شاید در آینده فوتبالم در خارج از برزیل کار کنم. فکر می‌کردم از تایلند یا کشورهای عربی برایم پیشنهاد بیاید اما هیچوقت فکر نمی‌کردم از ایران پیشنهاد دریافت کنم.

او با اشاره به دریافت پیشنهاد پرسپولیس گفت: وقتی پیشنهاد پرسپولیس و بزرگی این باشگاه را دیدم و مطالعه و تحقیقات کردم، در ۳۶ ساعتی که زمان داشتم، قبول کردم و به ایران آمدم.

سرمربی قرمزها در مورد آشنایی با یحیی گل‌محمدی نیز عنوان کرد: آمدنم به ایران رابطه مستقیم با آقا یحیی داشت و به خاطر ایشان آمدم.

ویه را با اشاره به شناخت از ایران توضیح جالبی داد و گفت: در آن ۳۶ ساعت ارتباط زیادی برقرار کردم. اخباری که از ایران به غرب می‌آید، خیلی متفاوت است اما وقتی می‌آیی، همه چیز فرق می‌کند. ما با آقای مارکو که الان کمک مربی استقلال خوزستان هستند، در سی بی اف با هم مجوز مربیگری گرفتیم. ایشان هم وقتی به اینجا آمدند، نظرشان عوض شد. یکی از دوستانم که در کنسول اروگوئه در ایران بود، برایم توضیح داد زندگی در ایران خیلی خوب است. راجع به فوتبال مستقیم با آقا یحیی صحبت کردم، اما درباره زندگی در اینجا به من اطمینان دادند کشور خوبی است و من هم شک نکردم و آمدم.

وی همچنین درباره شناخت از فوتبال ایران نظرات جالبی داشت: فوتبال ایران در کل دنیا شناخته شده است. وقتی تیم ملی ایران به جام جهانی آمدند، در کمپ تیم کورینتیانس تمرین می‌کردند. دوستان من آنجا کار ترجمه انجام می‌دادند و تقریبا شناخت من از آنجا شروع شد و با بچه‌هایی که در آن کمپ بودند، صحبت کردم و آشنا شدم. در جام جهانی هم تقریبا ۸۰ درصد بازی‌ها را دیدم.

دیگر خبرها

  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • دلخوری مجدد در اردوی آبی‌ها؛ اینقدر نگویید استقلال قهرمان می‌شود!
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • (عکس) روزی که پروین را از پیروزی کنار گذاشتند!
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است
  • گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • زمان تمدید قرارداد اسومار مشخص شد | تایید درخواست افزایش رقم