Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت کارکنان رسانه ملی و خانواده‌های آنان‌ روز گذشته، 24 آذرماه در مسجد حضرت رسول اکرم(ص) صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این مرحله‌ای از مسابقات ۱۰۰ نفر از کارکنان صدا و سیمای استان و خانواده آنان در سه بخش شفاهی، کتبی و جانبی با هم رقابت کردند که نفرات برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش شفاهی این رقابت قرآنی شامل ترتیل، حفظ سه جزء و یک جزء، روخوانی و روان‌خوانی، بخش کتبی شامل ترجمه و تفسیر جزء ۳۰ و رشته‌های جانبی شامل آثار پژوهشی، آثار کوتاه رسانه‌ای نظیر فیلم کوتاه و وله‌های صوتی و تصویری، فضای مجازی، تذهیب، نقاشی و کلاژ، ویژه آقایان و بانوان و در گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگ‌سال است.

یادآور می‌شود، گسترش فرهنگ قرآنی و ایجاد زمینه مناسب برای انس هر چه بیشتر کارکنان صدا و سیما و خانواده‌های آن‌ها با کلام وحی و معارف اسلامی از اهداف برگزاری مسابقات قرآن و عترت است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری مسابقات قرآن رسانه ملی قرآن و عترت صدا و سیما خبرگزاری بین المللی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۵ هزار دانش‌آموز استان اصفهان در طرح مسطورا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تا کنون بیش از ۵ هزار دانش‌آموز استان اصفهان در طرح مسطورا یا زندگی با آیه‌ها شرکت کرده‌اند.
بهنام محمدیان با بیان اینکه این طرح در خصوص حفظ آیات منتخب قرآن کریم و ۳۰ فراز زندگی ساز قرآن کریم بوده است، افزود: آموزش و پرورش این برنامه را با محوریت دانش‌آموزان اجرایی کرده و علاقه مندان می‌توانند، برای ثبت نام تا ۳۱ فروردین به سامانه my.medu.ir مراجعه کنند.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: از نواحی و مناطقی که به لحاظ اجرای کیفی طرح بیشترین مشارکت را داشته باشند تقدیر قرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فردا؛ تشییع و خاکسپاری رزمنده چهارمحال و بختیاری
  • دعوت ورزشکاران چهارمحالی به اردوی تیم ملی او اسپرت
  • داوران چهارمحالی رقابت‌های کشوری کوراش را سوت می‌زنند
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان همدان آغاز شد
  • قضاوت داوران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های کشوری  کوراش
  • مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی
  • خبر‌های ورزشی ۲۶ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • برتری دو مستند چهارمحال و بختیاری در نخستین جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • شرکت ۵ هزار دانش‌آموز استان اصفهان در طرح مسطورا
  • اعلام شعار و روزشمار هفته سلامت ۱۴۰۳