Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین اختتامیه بیست‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان و خانواده‌های ناجا با معرفی برگزیدگانش در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم که در تالار قدس آستان قدس‌رضوی برگزار شد؛ اظهار کرد: باید به قرآن پناه ببریم و توسل به قرآن داشته باشیم چرا که رمز موفقیت ما پیروی از قرآن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسین اشتری خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای موجود در تجزیه و تحلیل مراکز تحقیقاتی و پژوهشی نیروی انتظامی در زمینه بررسی ابعاد مختلف جرم شناسی و آسیب شناسی‌های اجتماعی، خانواده‌هایی که انس با قرآن داشته‌اند خطاهایشان کمتر و موفقیت‌های آنان بیشتر بوده است.

وی با تشکر از اقدامات گسترده نیروی‌انتظامی در زمینه موضوعات قرآنی گفت: این که بیش از ۷۰ هزار حافظ از یک جزء تا کل قرآن را در ناجا داریم نشان از عزم جدی و اهتمام و تلاش بی‌وقفه سازمان عقیدتی سیاسی و تعهد کارکنان پلیس و خانواده‌های انقلابی آن‌هاست و باید حرکت در این مسیر را به سرعت ادامه بدهیم.

وی افزود: امروز نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور حضور دارد و مأموریت‌های متنوعی انجام می‌دهد که به همین واسطه آسیب‌پذیری به علت پراکندگی و تنوع مأموریت‌ها زیاد است؛ اگر می‌خواهیم در مأموریت‌های خود موفق باشیم و آسیب نبینیم باید روحیه ایمانی، مسلمانی، انقلابی و جهادی خود را افزایش بدهیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در آیین اختتامیه مسابقات سراسری قرآن‌کریم ناجا نیز گفت: پلیس، نگهبان واقعی قرآن و پاسدار جامعه قرآنی است و باید تمسک به قرآن کریم به عنوان ثقل اکبر و تمسک به اهل بیت(ع) به عنوان ثقل کبیر را هر چه بیشتر از پیش سرلوحه نیت‌های خالصانه و کار و مأموریت‌های خود قرار دهد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی افزود: برگزاری مسابقات سراسری قرآنی کارکنان و خانواده‌های انقلابی و ولایی آن‌ها در کنار بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج آقا علی بن موسی الرضا(ع) توفیق بزرگی است تا متعهد باشیم و به خاطر بسپاریم که باید قدر حضور در این مکان مقدس و مسابقات معنوی و بزرگ را بیشتر بدانیم و اهتمام جدی در توسعه روحیه قرآنی و ایمانی کارکنان ناجا داشته باشیم.

گفتنی است در ابتدای آیین اختتامیه بیست و سومین مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان ناجا، سردار شعبانی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های گسترده در این دوره از مسابقات ارائه کرد و گفت: ۱۲ هزار نفر در مسابقات استانی در هشت منطقه کشوری حضور داشتند که ۸۰۰ نفر در رشته‌های گوناگون شرکت کردند.

در مسابقات سراسری کارکنان انتظامی و خانواده‌های آن‌ها، ۷۰۰ نفر حائز شرایط حضور شدند و ۵۲۵ نفر نیز اعلام آمادگی کردند که ۴۶۰ نفر با حضور ۳۶ داور در رشته‌های مختلف به رقابت پرداختند.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حجت الاسلام ادیانی سردار حسین اشتری مسابقات قرآن ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تعطیلی پنجشنبه‌ها حقوق کارگران و کارمندان کاهش می یابد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی اصغر عنابستانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره اینکه برخی از فعالین کارگری ابراز نگرانی می‌کنند که با تعطیلی پنجشنبه‌ها امکان دارد کارگران با کاهش مزد روبرو شوند، چرا که میزان کار آنها از ۱۷۴ ساعت به ۱۶۰ ساعت کاری کاهش پیدا می‌کند که همین امر سبب کاهش دستمزدشان می‌شود، گفت: ساختار کارگری در کشور چند مدل دارد، یک مدل کسانی هستند که قرارداد کارگری با دولت دارند؛ آن‌ها قطعا هیچ کاهش دستمزدی نخواهند داشت، زیرا مبنای آن‌ها قراردادهای کار معین است. این افراد ۴۴ الی ۴۲ ساعت کار با یک مزد معین می‌کردند، حالا ۴۰ ساعت کار با یک مزد معین انجام می‌دهند.

مصوبه کمیسیون برای تعطیلی پنجشنبه‌ها ارتباطی به بخش خصوصی ندارد

این نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا، خاطرنشان کرد: برای آن‌هایی که قراردادهای کارگری با بدنه دولت، دستگاه‌ها و شرکت‌های وابسته به دولت دارند که قطعا هیچ تاثیری ( در مزد) نخواهد داشت. در بخش خصوصی هم قاعده و دستمزد کارگر مشخص است، اتفاقا اگر ۵ شنبه‌ها تعطیل و یک واحدی بخواهد مشغول به کار شود باید در واقع شیفت کاری بپردازد یعنی احتمال افزایش در ساختار دریافتی (نه دستمزد) کارگر می‌تواند به وجود بیاید.

وی افزود: توجه داشته باشید آن لایحه‌ای که دولت آورد و کمیسیون اجتماعی هم مصوب کرده است، صرفا برای بخش‌های مربوط به دستگاه‌های دولتی است و ارتباطی به بخش خصوصی و کارخانه‌های بخش‌خصوصی ندارد و آن‌ها لزوما با این لایحه پنج‌شنبه تعطیل نیستند، در واقع ما داریم قانون خدمات کشوری را اصلاح می‌کنیم، قانون مدیریت خدمات کشوری دایرمدار میزان کار کارمندان و کارگران وابسته به دستگاه‌های دولتی است و ما هیچ نگرانی از این جهت نداریم.

بخش خصوصی ۵ شنبه را تعطیل کند، باید در ازای کار در این روز یک شیفت کاری بپردازد

این عضو کمیسیون اجتماعی درباره این‌که یعنی با تصویب تعطیلی ۵ شنبه‌ها امکان افزایش دستمزد کارگران در بخش خصوصی وجود دارد و برای آنها اضافه کار محسوب می‌شود، بیان کرد: بله، اگر بخش خصوصی بیاید خودش را وقف دهد و از بخش دولتی تبعیت کند و بخواهد ۵ شنبه را کار نکند و تعطیل کند آن وقت اگر جایی و واحدی ۵ شنبه نیاز به کار داشته باشد باید بیش از اضافه کاری یعنی شیفت کاری بپردازد.

تغییری در افزایش مزد در کار نیست/ فقط امکان افزایش حق مسکن وجود دارد

عنابستانی درخصوص حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اجتماعی و احتمال تغییر در مصوبه دستمزد و حقوق کارگران، گفت: خیر، وزیر مبنایش این است مصوبه مزد بر اساس شاخص‌ها گرفته شده است و اکثریت اعضای شورای عالی کار هم آن را امضا کردند.

این عضو کمیسیون اجتماعی بیان کرد: با آن توضیحی که وزیر در کمیسیون داد مبنای وزارت کار تغییر جدیدی در مصوبه مزد نیست، البته برای حق مسکن چیزی جداگانه تصویب کردند تا به دولت ببرند که یک حق مسکن بیشتری را برای کارگری قائل باشند که آن هم یک فضای دیگری دارد و امکان دارد حق مسکن اضافه شود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897766

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • با تعطیلی پنجشنبه‌ها حقوق کارگران و کارمندان کاهش می یابد؟
  • بررسی بهره برداری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • کاهش ۳۵درصدی سرقت در استان البرز
  • کاهش ۳۵ درصدی وقوع انواع سرقت در البرز
  • کاهش ۳۵ درصدی وقوع سرقت در البرز در تعطیلات نوروز