Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهووی اسلامی ایران در چهارمین همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای که صبح امروز (یک شنبه) و به میزبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد، گفت: تدابیر و نظریات رهبر معظم انقلاب در همه حوزه ها چراغ راه و قطب نمایی برای پیشرفت و تعالی است.

وی اظهار داشت: فرمانده معظم کل قوا تجارب بسیار غنی و ارزشمندی از دوران قبل از انقلاب اسلامی و دوران با شکوه دفاع مقدس داشته و احاطه کاملی بر مسائل امنیتی، دفاعی و نظامی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ما می توانیم به بهترین نحو ممکن استراتژی دفاعی را از این اندیشه استخراج کنیم، تصریح کرد: در نظریه دفاعی ایشان از اخلاق به عنوان یکی از مهمترین عوامل قدرت نام برده شده که در دیگر نظریات وجود ندارد.

امیر موسوی معنویت محوری، هوشیاری، خود اتکایی و خود محوری را از محور های اصلی نظریه دفاعی رهبر انقلاب اسلامی دانست و گفت: وقتی به تدابیر امنیتی مقام معظم رهبری نگاه می کنیم ایستادگی و مقاومت فعال در مقابل استراتژی های دشمن دیده می شود.

وی در پایان تاکید کرد: نظریه فرمانده معظم کل قوا از دین ،علم و تجربه بر آمده و بر هوشیاری، خود اتکایی و خود محوری استوار است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اسلامی ایران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رهبر معظم انقلاب انقلاب اسلامی دفاع مقدس اخلاق رهبر انقلاب مقام معظم رهبری دین انقلاب اسلامی دفاع مقدس رهبر انقلاب وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر معظم انقلاب اسلامی: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیرو‌های مقاومت نیست

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه گفتند: اینکه رژیم صهیونیستی با آن همه ساز و برگ نظامی و پشتیبانی‌های قدرت‌های ظالم دنیا، اقدام به کشتار زنان و کودکان می‌کند، نشان می‌دهد این رژیم قادر به مقابله با نیرو‌های مقاومت و شکست آن‌ها نیست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز پنج‌شنبه در دیدار «زیاد النَّخالة» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه، نیرو‌های مقاومت و مردم غزه را تا این لحظه پیروز میدان خواندند و تاکید کردند: اوج عزت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در این جنگ شش ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه گفتند: اینکه رژیم صهیونیستی با آن همه ساز و برگ نظامی و پشتیبانی‌های قدرت‌های ظالم دنیا، اقدام به کشتار زنان و کودکان می‌کند، نشان می‌دهد این رژیم قادر به مقابله با نیرو‌های مقاومت و شکست آن‌ها نیست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین خاطر نشان کردند: به‌فضل الهی شما پیروزی نهایی مردم غزه را خواهید دید.

در این دیدار «زیاد النَّخالة» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از موضوع فلسطین، یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی را گرامی داشت و گفت: آنچه که امروز در غزه در جریان است، درواقع تکرار حادثه کربلا است و به‌رغم همه سختی‌ها و توطئه‌ها، مردم غزه در کنار نیرو‌های مقاومت توانسته‌اند با ایستادگی کم‌نظیر خود، طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها را برای نابودی مقاومت با شکست مواجه کنند.

وی با تاکید بر هماهنگی کامل میان نیرو‌های مقاومت به‌ویژه حماس و جهاد اسلامی، خاطر نشان کرد: مردم غزه و نیرو‌های مقاومت بر استمرار ایستادگی تا پیروزی نهایی مصمم هستند و به لطف خداوند پیروزی نهایی در آینده نه چندان دور محقق خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر معظم انقلاب
  • رهبر معظم انقلاب اسلامی: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیرو‌های مقاومت نیست
  • «زیاد النَخاله» و هیأت همراه با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • محفل ورزشگاه آزادی موجب شکست رسانه‌های بیگانه شد
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب
  • عکس/ دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • میعادگاهی برای شعر و ادب