Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش یورونیوز، دادگاهی در لندن در سال ۲۰۱۶ میلادی حکمی صادر کرد که براساس آن فرهاد احمدوف تاجر روس را موظف کرد بخش زیادی از اموال خود را در چارچوب توافق طلاق به تاتیانا آخمدووا، همسر سابقش پرداخت کند. این تاجر روس که در بخش نفت و گاز فعال است طبق حکم دادگاه باید رقمی معادل ۵۷۲ میلیون دلار از اموالش را به همسرش پرداخت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برای این توافق بخشی از اموالش و همچنین بالگرد گرانقیمتش را به نام همسرش زد و قرار است یک مجموعه آثار هنری به ارزش ۱۱۴ میلیون دلار و یک ملک به ارزش سه میلیون دلار را نیز به همسر سابقش تحویل دهد.

سخنگوی همسر سابق این تاجر مدعی شده است ارزش بالگردی که تاجر روس به همسرش تحویل داده در مقایسه با هزینه اقدامات حقوقی و قضایی برای توقیف اموال فرهاد احمدوف بسیار ناچیز بوده است. نشریه فوربس ارزش خالص اموال فرهاد احمدوف را یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار تخمین زده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اقتصاد تشریح کرد؛ جزئیات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها

به گزارش قدس آنلاین، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در گفت و گوی تلویزیونی در خصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: امروز ۸۵ درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش غیردولتی واگذار شد. سال ۱۴۰۰ دولت سیزدهم در شرایطی روی کار آمد که هر دو باشگاه به‌جهت عدم رعایت ضوابط AFC دچار محرومیت شده بودند، در همان سال ستادی برای هماهنگی واگذاری دو باشگاه بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی و سازمان بورس به‌نمایندگی از وزارت اقتصاد در این ستاد حضور داشتند.

وی افزود: در اسفند ماه ۱۴۰۰ اولین گام در این حوزه برداشته شد، این اتفاق در حالی انجام شد که در طول سه دولت گذشته و از سال ۱۳۷۶ شاهد تلاش ناکامی بودیم. در سال ۱۴۰۰ و با حضور ۴۰۰ هزار نفر از طرفداران افزایش سرمایه دو باشگاه انجام شد.

خاندوزی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ سه مرتبه تلاش شد تا از طریق عرضه به بخش خصوصی انتقال مالکیت دو باشگاه انجام شود، گفت: با وجود این، این مزایده‌ها با اقبال خوبی از سوی بخش خصوصی و تعاونی‌ها روبه‌رو نشد. با توجه به پایان مهلت AFC مقرر شد که با مشارکت طلبیدن مجموعه‌های اقتصادی یعنی کنسرسیومی از بانک‌های غیردولتی و کنسرسیومی از صنایع پتروشیمی ذیل عنوان پتروشیمی خلیج فارس این اتفاق رخ دهد، این اتفاق امروز صبح در فرابورس ایران محقق شد.

قطعی‌شدن معامله ۶ همتی سرخابی‌ها تا روز چهارشنبه

وی در خصوص قیمت واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: طبق اطلاعاتی که فرابورس اعلام کرده است، ارزش نهایی سهام این دو باشگاه برای استقلال به‌ارزش تقریبی ۲,۸۰۰ میلیارد تومان و پرسپولیس به‌ارزش ۳,۲۰۰ میلیارد تومان نهایی شد. امیدوار هستیم روز چهارشنبه و در یک مراسم رسمی قطعی‌سازی انجام شود.

پرداخت ۹۰ درصد ارزش استقلال و پرسپولیس به‌صورت اقساط ۶ ماهه

وزیر اقتصاد در مورد روند پرداخت پیش‌بینی‌شده از سوی خریداران گفت: با توجه به اینکه ۱۰ درصد معامله باید به‌صورت نقدی و ۹۰ درصد دیگر به‌صورت اقساطی انجام شود، بخش نقدی قطعی شد و بخش اقساطی بر اساس بازه‌های ۶ ماهه توسط کنسرسیوم‌ها پرداخت خواهد شد.

وی اظهار کرد: تلاش دولت این بود که هم‌زمان با اینکه یک بار برای همیشه موضوع مالکیت را حل می‌کند، بحث شفافیت مالی، اقتصادی و مدیریت را حل‌وفصل کند، به همین دلیل مقرر شده است تا زمانی که مساله درآمد پایدار ناشی از حق پخش به سرانجام برسد (که مساله را به‌شکل اساسی‌تری حل خواهد کرد) جریمه آسیایی را به فرصتی برای اصلاح ساختار مدیریت باشگاه‌ها تبدیل کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • وزیر اقتصاد تشریح کرد؛ جزئیات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • جزییات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • جزئیات معامله۶هزار میلیاردی سرخآبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردی قاچاقچی کالا در لرستان
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • اموال مسروقه میلیاردی در آشخانه کشف شد
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!
  • همسر سابق کاکا: مصاحبه منتسب به من کاملا جعلی است؛ طلاق ما توافقی بود
  • ضرر سنگین ستاره لژیونر پس از طلاق از همسرش