Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو جلسه مشترک دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه که در تاریخ ۲۰ آذرماه امسال برگزار شد و پس از وصول دعوتنامه مسابقات بین المللی قرآن کریم کویت در رشته «حفظ کل در دو بخش بزرگسالان و نوجوانان» و «قرائت» و مسابقات بین المللی قرآن اردن «حفظ کل خواهران»، نمایندگان اعزامی به این مسابقات تعیین و معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا برای اعزام به مسابقات کویت، حمیدرضا مقدسی در رشته قرائت و رضا گلشاهی در رشته حفظ کل قرآن در بخش بزرگسالان انتخاب شدند و قرار شد معرفی نماینده کشورمان برای اعزام به مسابقات کویت در رشته حفظ کل نوجوانان(۸ تا ۱۲ سال)، موکول به فراخوان کشوری و برگزاری دوره انتخابی شود.

همچنین در مسابقات بین المللی اردن که ویژه خواهران است نیز فاطمه شیرازی حضور خواهد داشت و طبق جمع بندی صورت گرفته در دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه قرار شد، اعزام حافظی که کلیّه شرایط اعزام به مسابقات اردن در رشته حفظ کل را داشته باشد، اگر چه در سنوات قبل در رشته حفظ ۲۰ جزء در این مسابقات شرکت کرده، بلامانع باشد.

گفتنی است، توسعه فرصت حضور بانوان در چهار مسابقه بین المللی در شرایط فعلی شامل(اردن، امارات و جمهوری اسلامی ایران در دو بخش بزرگسالان و دانش آموزان) نسبت به سنوات قبل که صرفاً یک مسابقه بین المللی(اردن) برگزار می شده، از جمله دلایل اتخاذ این تصمیم بوده است.

کد خبر 4486164

منبع: مهر

کلیدواژه: اردن امارات جمهوری اسلامی ایران فعالیت های قرآنی مسابقات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج نمایندگان رژیم اسرائیل از تمامی سازمان‌های بین المللی

کاردار ایران در انگلیس خواستار اخراج نمایندگان رژیم اسرائیل از تمامی سازمان ها و مجامع بین المللی شد.

به گزارش ایسنا، سید مهدی حسینی متین در پیامی در شبکه مجازی ایکس با اشاره به گزارش سازمان ملل در مورد وضعیت فلسطین اشغالی نوشت: اکنون با این گزارش ملموس سازمان ملل، جامعه بین المللی باید فوراً برای اخراج نمایندگان رژیم آپارتاید اسرائیل از همه سازمان های بین المللی، به ویژه نهادهای سازمان ملل، اقدام کند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات انتخابی کوراش بزرگسالان خراسان شمالی برگزار شد
  • درخواست کاردار ایران درباره نمایندگان رژیم صهیونیستی
  • اخراج نمایندگان رژیم اسرائیل از تمامی سازمان‌های بین المللی
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • عربستان مصادره اراضی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
  • فوتسالیست جاجرمی به همراه تیم ملی به تورنمنت ویتنام اعزام شدند
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی ترامپولین 
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است
  • هشدار ایران به کویت؛ اجازه اقدام خلاف موازین بین المللی را نمی دهیم