Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نخستین جشنواره اینترنتی مد و لباس «سی پال» حضور هنرمندان با نگرش های متفاوت و از قومیت های مختلف در این جشنواره را باعث غنای این رویداد ملی خواند و گفت: این تجمیع افکار و اندیشه در حیطه لباس به خاطر نوپا بودن کمتر اتفاق می افتد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان؛ نخستین جشنواره اینترنتی مد و لباس «سی‌پال» روزهای 16 تا 23 آذر ماه با نمایش 500 اثر از هنرمندان عرصه مد و لباس از سراسر کشور با مدیریت چیا جبری  و دبیری خاتون شهبازی در مجتمع فرهنگی هنری آسمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نخستین جشنواره اینترنتی مد و لباس «سی‌پال» با هدف شناسایی افراد خلاق و توانمند در حوزه‌های طراحی لباس، طراحی کیف و کفش، طراحی جواهرات و زیورآلات، عکاسی مد و مد نویسی برگزار شد.

 

آثار هنرمندان دور از مرکز بسیار زیبا و به روز بود

«چیا جبری» در پاسخ به این سئوال که «با توجه به نوپا بودن جشنواره سی پال ارزیابی تان از اولین دوره این رویداد چگونه است»؟ گفت: ارزیابی من از این دوره سی پال خیلی عالی است؛  نه به دلیل تعدد مخاطب یا اینکه باشکوه برگزار شد؛ بلکه به خاطر اینکه اولین رویدادی بود که میزبان اثار هنرمندان از سراسر کشور  بودیم.

 

مدیر نخستین جشنواره اینترنتی مد و لباس «سی پال» با اشاره به حضور هنرمندان سراسر کشور در جشنواره سی پال خاطر نشان کرد: یکی از مسایلی که وجود دارد این است که هنرمندان در هر حوزه ای در مرکز هستند   و امکانات بیشتری دارند و بیشتر دیده می شوند؛ آنچه  در سی پال مد نظر ما بود این بود که هنرمندان سراسر کشور  و مناطق دور تر را ببینیم، ما در سی پال هنرمندان  شهرهای مناطق دورتر را دیدیم و  دیدیم که علی رغم دور بودن اثارشان زیبا و به روز است.

 

وی حضور هنرمندان با نگرش های متفاوت و از قومیت های مختلف در جشنواره سی پال را باعث غنا بخشیدن به این رویداد ملی خواند و گفت: تجمیع افکار و اندیشه و قومیت و هنرمندان متفاوت به سی پال غنا بخشید  و این بخش  در ارزیابی من خیلی به چشم می آید، این در حیطه لباس به خاطر نوپا بودن کمتر اتفاق می افتد و کمتر رسانه ای می شود باید رسانه ها از حرکت های مد و لباس استقبال کنند  این اتفاق در سی پال مثل یک انفجار اتفاق افتاد من از اولین قصه سی پال خوشحالم.

 

باید  بتوانیم سال آینده  در جشنواره سی پال روز کرمانشاه، بوشهر، مشهد شیرازو  تبریز را داشته باشیم

چیا جبری در پاسخ به این سئوال که« آیا در اولین دوره جشنواره سی پال اهداف ترسیم شده این رویداد محقق شد»؟  پاسخ داد:  اتفاقی که در اولین دوره سی پال افتاد  این بود که حصور صمیمانه دوستان در سراسر کشور را دیدیم و در شورای سیاستگداری به این نتیجه رسیدیم که ما نمایندگی های از سی پال در سراسر کشور داشته باشیم، هنرمندان در هر شهر گروه هایی تشکیل بدهند و ما تاکید بر کار گروهی داریم ، پتانسیل هایشان را به ما معرفی کنند و ما به شهرهایشان سفر کنیم  و در آن بخش ها کمکشان کنیم، از طرفی هر کدام پروپوزالی تعریف کنند و به عنوان خروجی به ما بدهند و ما به آنها مشاوره بدهیم که خروجی هایشان کالکشن شود.

 

وی با اشاره به اینکه در دومین دوره جشنواره سی پال  باید هر شهر یک روز در جشنواره داشته باشند، گفت:  ما سال آینده در دومین جشنواره سی پال نباید  ۲ اثر مثلا از بوشهر داشته باشیم  بلکه  باید روز بوشهر داشته باشیم و هنرمندان بخش های مختلف اثارشان را برای ما ارسال کنند، باید  بتوانیم سال آینده  در جشنواره سی پال روز کرمانشاه، بوشهر، مشهد شیرازو  تبریز را داشته باشیم .

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران بیرجند نماز جمعه خراسان جنوبي خراسان جنوبی پاییز عشایر استان لرستان کرمان سینما فعالان مد و لباس غنا حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در راستای عملی‌سازی مأموریت‌های کتابخانه‌های عمومی همچون ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» با هدف ارائه نگاه هنرمندان ملی و بین‌المللی در این حوزه توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبائی برگزار می‌شود.

محور‌های موضوعی این دوره از جشنواره شامل «کتاب، کودک و خانواده»، «کتاب، فراغت، نشاط و آرامش»، «کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی»، «کتاب، کتابخانه و کسب‌وکار»، «کتاب، کتابخانه و پاتوق فرهنگی و اجتماعی»، «کتاب، کتابخانه و رویداد‌های مهم اجتماعی» است. همچنین «کتاب، فلسطین و مقاومت غزه» موضوع جنبی این دوره از جشنواره خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش حرفه‌ای (ویژه هنرمندان حرفه‌ای) و مبتدی (هنرمندان ایرانی که تاکنون در مسابقات داخلی و بین‌المللی شرکت نکرده‌اند) به ارسال اثر بپردازند.

علاقه‌مندان به شرکت در "ششمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب" می‌توانند تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ (۲۰ ژوئن ۲۰۲۴)، با عضویت در سامانه جشنواره به نشانی www.booktoon.ir آثار خود را ارسال کنند.

آثار باید به صورت الکترونیکی با فرمت JPEG، رزولوشن حداقل ۲۰۰ دی‌پی‌آی، با طول یا عرض ۲۰۰۰ پیکسل و حداکثر حجم ۱۰۰ مگابایت ارسال شود.

دیگر خبرها

  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • عکس| امیر تتلو با لباس های چروک و مو و ریش های تراشیده!
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد