Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد گفت: این مسابقات با شرکت ۲۵۰ دانش آموز درسطح آموزشگاهی برگزار شد.
صادق احمدی افزود: دیدار دانش آموزان با نماینده، ولی فقیه، برگزاری جلسات گفتمان دینی، محفل انس با قرآن، جلسات تفسیر سوره لقمان، مسابقات نقاشی و نشریه دیواری از برنامه‌هایی بود که اجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان این مراسم از دانش آموزان برتر مسابقات قرآنی سال گذشته تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خلیج فارس محفل انس با قرآن بشاگرد سردشت دانش آموزان نشریه دیواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار چالدران در جریان بازدید از حوزه های برگزاری آزمون  سراسری در این شهرستان گفت :برای کم کردن محرومیت های فرهنگی و علمی دانش آموزان و بسط و توسعه عدالت آموزشی در چالدران  امسال برای اولین بار همزمان با سراسر کشور  مرحله اول کنکور سراسری در چالدران   برگزار شد.

عبدالله نژاد  با اشاره به اینکه در سالهای گذشته دانش آموزان چالدران  به دلیل عدم برگزاری کنکور سراسری در چالدران در شهرستانهای همجوار  مجبور به شرکت در این آزمون‌سراسری بودند افزود: با پیگیری های صورت گرفته،  امسال  برای اولین بار دانش آموزان چالدرانی  در شهرستان خود در کنکور سراسری شرکت کردند

وی گفت : امسال برگزاری این آزمون سراسری می تواند برای کم کردن محرومیت های فرهنگی و علمی دانش آموزان و نیز بسط و توسعه عدالت آموزشی و نیز کاهش مشکلات دانش آموزان و دغدغه والدین بسیار مهم باشد.

وی گفت: در سال جاری  ۵۱۷ دانش  آموز دختر و پسر شهرستان چالدران  در کنکور شرکت کرده بودند.

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند