Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@17:14:16 GMT

تست نهایی بدنه کارت ملی داخلی برای تولید انبوه

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۵۳۰۹

به گزارش وانانیوز، 

سیف‌الله ابوترابی در این باره اظهار کرد: متولی آماده سازی بدنه کارت ملی ساخت داخل چاپخانه دولتی است که پیش تولید را انجام داده و یک شرکت داخلی نیز مسئول تایید نهایی این بدنه  از نظر فنی ، ایمنی و مقاومت است و این بدنه بعد از تایید نهایی به تولید انبوه می رسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کارت در مرحله تست نهایی است، ادامه داد:تاکید سازمان ثبت‌احوال و متولیان چاپ بدنه کارت نیز بر این موضوع است که تفاوتی میان کارت‌های وارداتی که حدود 70 درصد جمعیت واجد شرایط در کشور از آن بهره‌مند شدند و کارت‌های تولید داخل از نظر کیفیت، شکل ظاهری و مقاومت وجود نداشته باشد و بر همین اساس تلاش شد تا مشکلات و ایرادات کارت رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال همچنین در رابطه با  کسانی که هیچ گونه کارت ملی اعم از قدیمی و هوشمند ندارند، گفت:سازمان ثبت احوال برای کسانی که به تازگی به سن 15 سالگی رسیده‌اند یا به طور کل هیچ کارت قدیمی ندارند نیز تدابیری اندیشیده است؛ به طوری که تعدادی کارت به صورت ذخیره برای این افراد در اختیار دارد تا مشکلی برای صدور کارت ملی هوشمند این افراد ایجاد نشود.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: سخنگوی ثبت احوال کارت ملی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سوم راهبردی قم در حال تدوین است / اجازه ورود حواشی به بدنه شهرداری را نمی‌دهیم

شهردار قم گفت: شهرداری قم در سال سوم اجرای برنامه راهبردی قم ۱۴۰۴ به سر می‌برد و برنامه سوم قم ۱۴۰۹ با تکالیف مختلفی که بیشتر نرم‌افزاری هستند، در حال تدوین است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد، امروز _ چهارشنبه هشتم فروردین_ در دیدار با حجت‌الاسلام علی مظفری رئیس‌کل دادگستری قم، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت اظهار کرد: چهار رکن اساسی برنامه محوری، منابع (انسانی و مالی)، انسجام (درونی و بیرونی) و مدیریت برای موفقیت یک سازمان نیاز است که تلاش کردیم در شهرداری قم از هر چهار رکن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در سال سوم برنامه راهبری قم ۱۴۰۴ هستیم، ابراز کرد: برنامه سوم قم ۱۴۰۹ در حال تدوین است و تکالیف مختلفی که بیشتر نرم‌افزاری بوده در این برنامه در نظر گرفته خواهد شد.

شهردار قم، وضعیت امروز شهرداری قم در منابع مالی و املاک را قابل‌قبول دانست و افزود: شهرداری قم در اوایل شکل‌گیری دوره جدید فعالیتی در سال ۹۴ با حضور تعدادی از مدیران شاخص اصفهانی همراه بود که امروز تعداد این افراد به تعداد یک دست بود و خوشبختانه شهرداری قم توانسته است برای دستگاه‌های دیگر نیز در سطح ملی تربیت نیروی انسانی داشته باشد.

وی وجود برخی حواشی پیرامون شهرداری قم را موردتوجه قرار داد و گفت: تاکنون جلوی ورود این حواشی به بدنه گرفته شده است و انسجام خوبی نیز در درون و بیرون با دستگاه‌های مختلف قضائی، انتظامی، استانداری، اماکن متبرکه و دیگر دستگاه‌ها شکل‌گرفته است.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اهمیت فعالیت و کار کردن در شهر قم، تصریح کرد: ارزش کار در شهر قم از بسیاری از شهرها بالاتر است و قدردان این جایگاهی که هم‌اکنون در آن فعالیت می‌کنیم، هستیم.

وی از برنامه‌ریزی برای اجرای ۱۰ تقاطع در سال‌جاری خبر داد و گفت: میلگرد بسیاری از پروژه‌ها و قیر برای آسفالت تا حدود قابل‌قبولی تأمین‌شده است و امیدواریم در سال‌جاری نیز در حوزه عمرانی بتوانیم روند مثبت سال‌های قبل را داشته باشیم.

کد خبر 739535

دیگر خبرها

  • یارانه باید به دست مصرف کننده نهایی برسد
  • آشنایی با تاریخچه کاشی و سرامیک در ایران و جهان
  • تشکیل کارگروه مشترک دولت و انبوه‌سازان برای رفع مشکل مسکن
  • برنامه سوم راهبردی قم در حال تدوین است / اجازه ورود حواشی به بدنه شهرداری را نمی‌دهیم
  • این کشورهای جهان بیشترین بدهی عمومی را دارند (+جزئیات)
  • تولید نسل جدید کارت‌های پردازشگر ایرانی
  • بوشهر میزبان انبوه مسافران نوروزی/مراکزاقامتی و تفریحی توسعه یابد
  • صعود تولید ناخالص داخلی منابع طبیعی کانادا
  • جزئیات پهپاد انتحاری ساخت ایران
  • تولید انبوه باتری‌های لیتیم سولفور حاوی گرافن