Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:02:37 GMT

ضعف قانون مشکل صادرات سیمان

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۵۳۴۸

ضعف قانون مشکل صادرات سیمان

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل مجتمع سیمان شهرکرد ضعف قانون گمرک، حمل و نقل، انبارداری و ترخیص به موقع این کالا از گمرکات را عمده مشکل صادرات این محصول دانست.

حسن رضایی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا از ثبت سفارش خرید 500 هزار تن سیمان شهرکرد از سوی 'دبی' خبر داد و افزود: کشور هدف این میزان محصول تولیدی را درب کارخانه خرید کرده، اما برای حمل و بارگیری در کشتی با گمرک مشکل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی میزان صادرات محصول این کارخانه در نیمه نخست سال گذشته را 67 هزار تن دانست و گفت: میزان درخواست صادرات کلنکر امسال این کارخانه بیش از 7 برابر افزایش داشته است.
رضایی از کسب رتبه نخست تولید سیمان کلینکر توسط مجتمع سیمان شهرکرد در دولت تدبیر و امید خبر داد.
مدیرعامل مجتمع سیمان شهرکرد، تولید سالانه محصول سیمان این مجتمع را بیش از یک میلیون و 400 هزار تن برآورد و تصریح کرد: ویژگی محصول سیمان این منطقه از نوع کلینکر کاربردترین تیپ سیمان مصارف ساختمانی، با کیفیت درهفت نوع با مقاومت بالا، زود سخت و خاص صنایع تولید است.
به گزارش ایرنا، مجتمع سیمان شهرکرد وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای 300 نفر شغل فراهم کرده است.
6199/6021

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنعت معدن كارخانه سيمان صادرات محصول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه بزرگ‌ترین مشکل روانشناسان است/ لغو پروانه متخلفین از ۳ ماه تا ۵ سال

علی فتحی آشتیانی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا در رابطه با عمده مشکلات روانشناسان و مشاور‌ها اظهار کرد: بحث تعرفه‌ها از مهم‌ترین مشکلات افراد این صنف است. تعرفه‌ای هم که امسال افزایش ۴۰ درصد داشته است جوابگوی معیشت و هزینه‌های این پزشکان در دفاتر و مراکز درمانیشان نیست. منظور از هزینه‌ها پرداخت اجاره‌بهای واحد، هزینه آب، برق و گاز واحد، هزینه منشی و پرداخت مالیات ازجمله مخارج یک پزشک روانشناس است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا باوجود بیشتر بودن تعرفه مشاوره و روانشناسی از سایر پزشکان باز هم از میزان تعرفه گلایه‌مند هستند گفت: پزشکان عمومی و حتی تخصص‌ها در طول روز ممکن است ۲۰ یا ۳۰ بیمار را ویزیت کنند، اما یک پزشک روانشناس در حالت عادی و در یک بعد از ظهر کاری می‌تواند به مشکل پنج بیمار رسیدگی کند؛ بنابراین مبالغ دریافتی و میزان تعرفه این دو باید با یکدیگر متفاوت باشد تا بتوانند از پس هزینه‌های زندگی برآیند.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور ادامه داد: اگر تخلفی در این باره صورت میگیرد و تعرفه قانونی از سوی همکاران روانشناس و مشاوره‌ای ما رعایت نمی‌شود، برابر نبود میزان دخل و خرج آنها است. انتظار داریم تعرفه‌ها به گونه‌ای باشد که راه را برای هرگونه تخلف ببندد و همچنین در این زمینه بیمه‌ها هم باید به کمک مردم بیایند.

فتحی آشتیانی در رابطه با نحوه برخورد با متخلفین اینچنین گفت: متخلفین به دو روش شناسایی می‌شود. اول اینکه خود بیماران به سازمان مراجعه کرده و تخلفی را گزارش دهند یا با شماره‌هایی که جهت اعلام پیشنهادات و انتقادات در سایت قرار گرفته است تماس بگیرند. روش دوم هم بازرسی‌های رندوم خودمان است.

وی تصریح کرد: در مرحله اول تذکر شفاهی به همکاران داده می‌شود در صورت عدم رعایت تذکر کتبی و با تکرار مجدد این تخلف لغو پروانه به مدت ۳ ماه تا ۵ سال صادر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهمیت استراتژیک گندم
  • ۸۵۰ هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی گندم در سیلوهای لرستان داریم
  • پژو پارس ۹۰۰ میلیون تومانی در راه است؟
  • تعرفه بزرگ‌ترین مشکل روانشناسان است/ لغو پروانه متخلفین از ۳ ماه تا ۵ سال
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • صادرات نفت روسیه رکورد زد
  • صادرات نفت روسیه با وجود تحریم رکورد زد
  • رشد ۱۰ برابری صادرات راه آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست
  • تشخیص بیماری‌های استخوانی با دستگاه ایران‌ساخت