Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@09:44:08 GMT

اردوی تیم ملی تفنگ از فردا

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۵۳۷۴

اردوی تیم ملی تفنگ از فردا

دور جدید تمرینات تیم ملی تفنگ ایران از فردا آغاز می‌شود. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱ ورزشی ورزش زنان رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، اردوی آمادگی تیم ملی تفنگ کشورمان با حضور 11 ورزشکار از فردا 26 آذرماه آغاز می‌شود و تا 7 دی ماه ادامه دارد.

این مرحله از اردوها با حضور تیراندازانی از 7 استان کشور در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر محمد نکونام، مهیار صداقت، الهه احمدی و حسنی توتون چی از تهران، حسین باقری از اصفهان، امیر سیاوش ذوالفقاریان از سمنان، پوریا نوروزیان و آرمینا صادقیان از ایلام، نرجس امام قلی نژاد از مازندران، نجمه خدمتی از خراسان جنوبی و فاطمه کرم زاده از بوشهر نفراتی هستند که تمرینات خود را تحت نظر کادر فنی آغاز می کنند.

علی دادگر: مربیگری در تیم ملی تیراندازی موروثی و مادام‌العمر نیست

 

انتهای پیام/

R7890/P1435/S3,32,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهدی میر جلیلی رئیس بسیج ورزشکاران کشور پس از حضور در شلمچه و برگزاری اردوی راهیان نور گفت: این اردو در جهت معرفی شهدا و آشنایی با مردم داری و مردم یاری این عزیزان در راه ­بر افراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی و تجدید میثاقی با خون شهدا بود و من از سردار سلیمانی و پشتیبانی هاشون که بستر را فراهم­ کردند تا ورزشکاران و جوانان بیایند و با قهرمانان واقعی این مروز بوم آشنا شوند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: امروز توفیق حضور در یادمان شلمچه حضور را پیدا کنیم در جایی که قهرمانان و پهلوانان این سرزمین به ویژه ورزشکاران شهید که از جان خود گذشتند و پلاکشان، مدال شأن شد و ما هم به رسم ادب، احترام و رسم پهلوانی، قهرمانان و پهلوانان ورزشی امروز­ در این مکان حضور یافتیم تا مسلک و مرام پهلوانی فراموش نشود.   وی ادامه داد: یکی از وظایفی که ما دربسیج ورزشکاران داریم، ترویج فرهنگ وسیره شهداست و این اردوی راهیان نور در جهت معرفی شهدا و انتقال پیام آنها است.‌


­

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین