Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-04@04:49:19 GMT

شفاف سازی مالی بانک صادرات

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۵۴۱۲

به گزارش خبرگزاری صداو سیما ، بانک صادرات صورت های مالی میان‌دوره‌ ای ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ را به صورت حسابرسی شده در کدال منتشر کرد.
بر اساس این گزارش، بانک صادرات با سرمایه ۵۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، در نیمه نخست امسال ، مبلغ ۹ هزار و ۴۰۴ میلیارد و ۴۷۴ میلیون ریال زیان خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۶۳ ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۶۲ درصد کاهش زیان را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علت کاهش زیان در ۶ ماهه ۹۷نسبت به مدت مشابه قبل را می توان در افزایش ۱۸۱ درصدی درآمدهای بانک دانست.
افزون بر این، با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۸۴ هزار و ۸۳۲ میلیارد و ۶۹۹ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.
از سویی دیگر، «وبصادر» در دوره شش ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، زیان خالص را مبلغ ۲۲ هزار و ۶۶۷ میلیارد و ۸۳۸ میلیون ریال اعلام کرد و بدین ترتیب مبلغ ۳۹۲ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بانک صادرات صورت مالی کدال گزارش حسابرسی کاهش زیان شفاف سازی مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس

رقابت‌های هفته چهارم مسابقات کورس بهاره ۱۴۰۳ گنبدکاووس در روز اول، امروز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه از ساعت: ۱۳:۱۰ آغاز می‌شود، همچنین روز دوم مسابقات جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه با شرکت ۸۸ راس اسب از ساعت: ۱۳:۱۰ در ۸ دور و در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

 تعداد ۹۲ راس اسب از نژاد‌های ترکمن، تروبرد و دوخون در ۸ دور و در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر در روز پنج‌شنبه به رقابت خواهند پرداخت.

مبلغ ۱۰ میلیارد و ۶۲۹ میلیون  ریال جوایز نقدی درنظر گرفته شده برای مسابقات روز پنج‌شنبه و مبلغ ۱۴ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال  جایزه نقدی در نظر گرفته شده برای مسابقات روز جمعه به مالکین، مربیان و چابکسواران اسب‌های برتر اهداء خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آقای احمد خاتمی، چه کسی گفته شما بهشتی هستید؟
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • اعتراض طلافروشان به سامانه تجارت است نه سامانه مودیان
  • بغزیان در گفت و گو با قدس: اعتراض طلافروشان به سامانه تجارت است که دارایی و موجودی انبار آنها را شفاف می کند
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • صادرات تخم مرغ به ۳۰ هزارتن رسید
  • شفاف سازی بودجه محقق شد؟
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن