Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@10:05:13 GMT

سوخو ۲۷ اوکراینی سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۵۴۲۳

سوخو ۲۷ اوکراینی سقوط کرد

به گزارش جهان نيوز، خلبان این جنگنده جان خود را در جریان حادثه از دست داد.به گفته مقام‌های اوکراینی، پرواز این جنگنده بر مبنای رویه عادی بوده و مأموریت ویژه‌ای نداشته است. هنوز علت حادثه مشخص نشده و تحقیقات در این ارتباط در جریان است.

جنگنده‌های سوخو 27 در شوروی سابق طراحی شدند و تولید آن‌ها در روسیه ادامه یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنگنده‌ها دو مدل تک سرنشین و دو سرنشین دارند.هنوز مشخص نیست جنگنده اوکراینی از کدام مدل بوده و آیا سرنشین دیگری داشته است یا نه.

در ماه اکتبر نیز یک جنگنده سوخو 27 دیگر این کشور در جریان رزمایش ناتو سقوط کرده بود. هر دو سرنشین آن هواپیما که یکی اوکراینی و دیگری آمریکایی بود، کشته شدند.

منبع: ایرنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین ۳ فضانورد دیگر به ایستگاه فضایی خود می‌فرستد

سازمان فضایی چین اعلام کرد که فضاپیمای سرنشین‌دار شنزو-۱۸ از پایگاه پرتاب ماهواره Jiuquan در شمال غرب چین به فضا پرتاب خواهد شد. این فضاپیما حامل ۳ فضانورد چینی است. - اخبار ویژه نامه‌ها -

به گزارش خبرنگار فضا و نجوم خبرگزاری تسنیم، سازمان فضایی چین روز چهارشنبه اعلام کرد که فضاپیمای سرنشین‌دار شنزو-18 فردا پنجشنبه [25 آوریل] ساعت 20:59 به وقت پکن از پایگاه پرتاب ماهواره جیوکوان در شمال غرب چین به فضا پرتاب خواهد شد.

فضانوردان چینی "یه گوانگفو، لی کونگ و لی گوانگسو" مأموریت فضایی سرنشین‌دار شنزو-18 را به ایستگاه فضایی چین انجام خواهند داد. "یه گوانگفو" فرماندهی این مأموریت را برعهده خواهد داشت.

یه گوانگفو پیش از این عضو مأموریت شنزو-13 چین بوده است. لی کونگ و لی گوانگسو هر دو از گروه سوم فضانوردان چین هستند و مأموریت شنزو-18 نخستین پرواز فضایی آنها خواهد بود.

نخستین تصاویر با وضوح بالا از "ایستگاه فضایی چین" منتشر شد

قرار است آنها حدود 6 ماه در مدار باقی بمانند و در اواخر اکتبر به محل فرود دونگ‌فنگ در منطقه خودمختار مغولستان داخلی در شمال چین بازگردند.

خدمه شنزو-18 در طول اقامت خود در مدار، پذیرای فضاپیمای تدارکاتی تیانژو-8 و فضاپیمای سرنشین‌دار شنزو-19 خواهند بود.

سه فضانورد ماموریت شنزو-17 که در حال حاضر در ایستگاه فضایی کار می‌کنند، قبل از بازگشت به محل فرود دونگ‌فنگ در 30 آوریل، با خدمه شنزو-18 دیدار خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان/ چرا اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد؟
  • چین ۳ فضانورد دیگر به ایستگاه فضایی خود می‌فرستد
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • نقض حریم هوایی افغانستان در قندهار
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • عملیات ساخت جنگنده‌های فوق پیشرفته سوخو ۵۷ در روسیه (فیلم)
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • (ویدئو) حمله هواپیمای سوخو-۳۴ روسیه به مواضع نیروهای اوکراین