Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@21:41:35 GMT

کلنگ‌زنی مسجد قائم آل محمد(ص) در بهمئی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۵۴۵۳

کلنگ‌زنی مسجد قائم آل محمد(ص) در بهمئی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، عدل هاشمی‌پور، منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی روز گذشته، 24 آذرماه با اشاره به اینکه مسجد به عنوان محلی دارای قداست و تحصیل تقوا است، گفت: ساخت و احداث این مکان امن، سنتی الهی است.
وی وقف، ساخت و احداث مسجد را سنتی الهی دانست و عنوان کرد: ایمان به خدا، اخلاص، اعتقاد به معاد، برپایی فریضه نماز و پرداخت زکات از خصوصیات بارز بانیان این سنت‌های الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طبق آموزه‌های دینی ساخت مسجد و حسینیه در زمره باقیات و صالحات قرار دارد، اضافه کرد: پاداش افراد خیری که در این کار نقش دارند نیز نزد خداوند متعال محفوظ است.
هاشمی‌پور از خانواده دانایی که از جانبازان دوران دفاع مقدس و واقف این زمین بوده و نیز خیری که احداث این مکان مقدس را برعهده گرفته تشکر کرد و ادامه داد: افرادی که در ساخت و ساز مساجد کمک می‌کنند از مؤمنان واقعی هستند.
یادآور می‌شود، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی متعهد شد مبلغ ۵۰ میلیون تومان از طریق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و مناطق نفت خیز جنوب جهت مساعدت به این امر خیر را پیگیری و تا پایان سال در دو نوبت پرداخت کند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی مسجد کلنگ زنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی دو طرح در روستا‌های کم برخوردار سیلاب کلوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار مارگون در آیین کلنگ زنی دو طرح چمن مصنوعی و مدرسه دو کلاسه در روستا‌های سیلاب کلوار شهرستان مارگون گفت: سیلاب و کلوار جمعا ۱۵ روستا و دارای هزار و ۸۰۰ نفر جمعیت است که این دو طرح امروز با اعتبار ۲میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.
سرهنگ خیزات فرمانده سپاه عشایر استان هم با اشاره به اینکه کار ساخت این دو طرح به عهده گرو‌های جهادی این ناحیه است افزود: تا زمانی که بتوانیم خدمتی در این مناطق انجام دهیم مطمئنا پای کار هستیم.
حجت الاسلام خواجه پور امام جمعه مارگون نیز با اشاره به خدمات قرارگاه پیشرفت منطقه‌ای به کار‌های انجام شده توسط این قرارگاه در سیلاب کلوار اشاره کرد و گفت: ساخت ۴منبع آب آشامیدنی دو مدرسه و یک مسجد از دیگر اقداماتی که تاکنون در این روستا‌ها انجام شده است.

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی
  • کلنگ زنی دو طرح در روستا‌های کم برخوردار سیلاب کلوار
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود