Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - ایرنا - مدیر آکادمی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: محسن میرزایی بازیکن تیم فوتبال امیدهای صنعت نفت آبادان شامگاه شنبه در حادثه رانندگی جان باخت.

محمود شاملی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:میرزایی بازیکن شایسته و آینده دار امیدهای صنعت نفت آبادان شنبه شب در حادثه تصادف موتورسیکلت با میدان نخل آبادان جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر راکب موتورسیکلت نیز در این حادثه جان باخت.
وی افزود: میرزایی فصل گذشته یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان نفت آبادان در لیگ برتر امیدهای کشور بود و در آن مسابقات بعنوان شایسته ترین مدافع چپ شناخته شد.
مدیر آکادمی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: این بازیکن 19 ساله یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال آبادان به شمار می رفت.
به گزارش ایرنا در حادثه برخورد موتورسیکلت با میدان نخل آبادان که ساعت 23شنبه شب رخ داد هر 2 راکب آن جان باختند.
7104/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث مرگ جوان فوتباليست آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • مصدوم شدن ۳ عابرپیاده بر اثر تصادف با موتورسیکلت در آق قلا
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!