Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:  همزمان با هفته ملی پژوهش و فناوری با حضور معاون اول رئیس جمهوری از 24 پژوهشگر در حوزه های مختلف دانشگاهی ، علمی تقدیر شد .
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، صبح امروز یکشنبه 25 آذرماه مراسم نوزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور با حضور اسحاق جهانگیری، منصور غلامی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری ، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان ، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و جمعی دیگر از مسئولان در سالن اجلاس سران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پژوهشگران برتر در حوزه دانشگاهی ، فناوری جوایز خود را دریافت کردند . در ادامه مراسم تقدیر از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور، از استاندار آذربایجان شرقی، رئیس دانشگاه ارومیه، سرپرست استانداری استان فارس، رئیس دانشگاه شیراز، سرپرست استانداری خراسان رضوی - که در امر پژوهش و فناوری استان و دانشگاه خود اهتمام داشتند و از طرح های فناورانه و پژوهشی حمایت کردند - تقدیر به عمل آمد. برچسب ها: پژوهشگر برتر ، معاون اول رئیس جمهوری ، جهانگیری

منبع: خرداد

کلیدواژه: پژوهشگر برتر معاون اول رئیس جمهوری جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ دانشگاه برتر رتبه بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند

احمد فاضل زاده گفت: نتایج رتبه بندی دانشگاه‌ها، در رقابت پذیری و برخورداری از منابع و تسهیلات حمایتی حائز اهمیت است.

او ادامه داد: معیار‌های جدید رتبه بندی ملی دانشگاه‌های کشور (ISC) که اسفندماه گذشته در کارگروه رتبه بندی و جلسه شماره ۹۷۲ شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصویب شد و ملاک رتبه‌بندی سال ۱۴۰۳ قرار می‌گیرد و به زودی پرسشنامه‌های مربوط به رتبه بندی امسال در اختیار دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی قرار خواهد گرفت.

رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام عنوان کرد: در معیار‌های جدیدرتبه بندی، به گفتمان انقلاب اسلامی در دانشگاه ها، مرجعیت علمی و فناوری کشور در سطح بین المللی و پاسخگو بودن دانشگاه‌ها به حل مسائل کشور توجه ویژه‌ای شده است.

فاضل زاده اضافه کرد: معیار‌های ۶ گانه رتبه‌بندی مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام شامل آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری، مرجعیت و دیپلماسی علمی و فناوری، فرهنگی- اجتماعی و دانشجویی و مدیریت و بهره وری است.

رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام اظهار کرد: امروزه دانشگاه‌ها به عنوان نهاد‌های ارزش‌آفرین اجتماعی و اقتصادی، یکی از مهمترین و موثرترین ارکان در اقتصاد دانش بنیان به شمار می‌روند؛ بنابراین رتبه بندی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از مهمترین دغدغه‌های سیاست‌گذاران حوزه علم و فناوری است.

او ادامه داد: رتبه بندی‌های علمی علاوه بر اطلاع رسانی به جامعه در مورد عملکرد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، به مقایسه بین دانشگاه‌ها می‌پردازند. دانشگاه‌ها از نتایج رتبه بندی‌ها برای تعیین اهداف، برندسازی و تبلیغ خود به منظور جذب دانشجو، استادان و پژوهشگران برجسته استفاده می‌کنند.

رئیس مؤسسه ISC گفت: این موسسه همواره همکاری و تعامل سازنده‌ای با شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم، سازمان برنامه و بودجه کشور و سایر نهاد‌های سیاستگذار علم و فناوری دارد و شاخص‌های مورد نیاز را در بحث بهره وری دانشگاه‌ها در تولید علم و فناوری ارائه می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟
  • مدیرکل شیلات هرمزگان تقدیر شد
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • معرفی برگزیدگان هشتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست
  • ۳۰ دانشگاه برتر رتبه بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند
  • مجتبی ملکی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان شد
  • ۳۰ دانشگاه برتر رتبه‌بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می گیرند
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد
  • ۳۰ دانشگاه برتر در رتبه‌بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند