Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ استانیسلاو سرنک نماینده اتحادیه جهانی در پنجمین دوره کشتی آزاد جام باشگاه های جهان افزود: جام باشگاه های جهان به صورت تیم به تیم و با قوانین مصوب جام های جهانی کشتی چند سالی است که به ابتکار ایران برگزار می شود و این موضوع باعث جذب تیم ها و حامیان مالی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: برگزاری سطح بالای مسابقات یکی از نکات مثبت این رقابت ها این بود و این به تجربه ایران در برگزاری مسابقات بین المللی باز می گردد. کادر اجرایی و مسئولان برگزاری مسابقات تجربه خوبی دارند و همین موضوع باعث شده است تا در امر میزبانی موفق عمل کنند.

نماینده اتحادیه جهانی افزود: از دیگر نکات مهم در این مسابقات پوشش تلویزیونی و حضور خبرنگاران، عکاسان و فیلمبرداران بود که این موضوع نشان از جایگاه ویژه کشتی در ورزش ایران دارد. همچنین نورپردازی سالن و جلوه های ویژه و همچنین آماده سازی آن به نحو بسیار مطلوبی انجام شده بود.تماشاگران ایرانی با حضور در سالن مسابقات با شور زیادی تیم های خود را تشویق می کردند و این نشان دهنده علاقه ویژه ایرانیان به این رشته ورزشی است.

وی گفت: این مسابقات همانند جام های جهانی به صورت تیم به تیم برگزار می شود و میدان خوبی برای محک زدن کشتی گیران از سوی مربیان محسوب می شود و حضور تیم هایی مانند آمریکا و روسیه در این مسابقات می توانست به جذابیت رقابت ها بیافزاید.

سرنک در مورد سطح داوری مسابقات افزود: سطح کیفی داوری این مسابقات بسیار رضایت بخش بود و داوران ایرانی بی طرفی خود را در میدان مسابقه ثابت کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کشتی نماینده اتحادیه جهانی جام باشگاه های جهان میزبانی سطح کیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸

میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بنابر تصمیم هیئت اجرایی فدراسیون بین المللی وزنه برداری، شهرهای ایروان پایتخت ارمنستان و کاراکاس در ونزوئلا، میزبان رقابت‌های جهانی وزنه برداری در سال 2027 و 2028 خواهند بود.

ایروان در سال 2023 مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان آمریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2026 نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.

محمد جلود رئیس IWF از انتخاب میزبان رویدادهای جهانی در قاره های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک 2028 هنوز مشخص نشده اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال 2027، یکی از رویدادهای مهم کسب سهمیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!