Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-26@21:15:07 GMT

وزیر راه: ناوگان مسافربری نیازمند اصلاح است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۵۵۰۵

وزیر راه: ناوگان مسافربری نیازمند اصلاح است

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در جلسه امروز فراکسیون محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و کلیه معاونان وی شرکت کردند، گفت: اسلامی در این جلسه بر ضرورت همکاری و تعامل با قوه مقننه تاکید کرد و گفت: داشتن رابطه منطقی، پایدار و سازنده وزارتخانه با مجلس از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ما با کمک نمایندگان مردم، همه توان خود را در جهت رضایتمندی شهروندان به کار خواهیم بست و این راهبرد در اولویت کار ما قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزیر راه به نمایندگان گفت،«حدود ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه های باقی مانده به پیمانکاران و ضرورت انجام پروژه های جدید، شرایط منابع ما را کاملاً روشن میکند و باید برای این شرایط در بودجه سالانه اقداماتی صورت گیرد.»

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه افزایش سرمایه در حوزه مسکن محور دیگری بود که اسلامی به آن پرداخت و تاکید کرد،«ما در این زمینه طرح ارائه کرده ایم و حتماً پروژه های مسکن مهر را تکمیل خواهیم کرد.»

نقوی حسینی  با بیان اینکه فروش خانهای سازمانی، فروش خانه های مسکن مهر به جای اجاره های ۹۹ ساله از جمله راه های تامین مالی است که وزیر راه و شهرسازی به آن اشاره کرد، تاکید کرد: او به نمایندگان گفت،در حوزه حمل و نقل، صندوقی را به تصویب هیئت دولت رسانده ایم و راه های تامین اعتبارات این صندوق، پیش بینی شده و در بودجه سال ۹۸ هم خواهد آمد.

وی به نقل از وزیر راه گفت: او تاکید کرد، باید عدالت منطقه ای را در اجرای پروژه ها اعمال کنیم و این برنامه نیز آماده شده است از این رو برای نقاط حادثه خیز نیز برنامه های عملیاتی را آغاز کرده ایم و حدود ۳ هزار میلیارد تومان در این طرح اعتبار پیش بینی شده است.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی پرداختن به حوزه مسکن را یکی دیگر از مباحث مطرح شده در جلسه فراکسیون متبوعش خواند و گفت: اسلامی معتقد است،در زمینه مسکن برنامه عملی، جامع و عملیاتی طراحی و برای هر یک از دهک های نیازمند مسکن ،طرح مناسب آن را پیش بینی کردیم، از این رو  سرمایه گذاری دربافت فرسوده شهرها از جمله طرح های مهم حوزه شهرسازی و مسکن است که سرمایه گذاری در این زمینه صورت گرفته است.

نقوی حسینی با بیان اینکه وزیر راه می گوید، قطعاً در سال ۹۸ و ۹۹ در حوزه مسکن شاهد تحرکات خوبی خواهیم بود و در هر شهر و منطقه ای که نیاز به ساخت مسکن باشد،اظهارداشت: حتماً طرح ساخت مسکن اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه موضوع حمل و نقل هم در این جلسه بررسی شد و وزیر راه با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل بحث های مفصلی باید انجام شود، گفت: وی براین باور است، ناوگان مسافربری آسمانی، زمینی و دریایی نیازمند اصلاح، نوسازی و برنامه ریزی مدون است.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با تاکید براینکه وزیر راه می گوید چارتر خلاف است و وی با اینگونه برنامه ریزی پروازی چارتری برخورد خواهد کرد، گفت: او تاکید کرد باید چارتر بسته شود، مگر برای کسی که مسافر خاص خود را داشته باشد.

وی  گفت: اسلامی، خدمات ریلی را یکی دیگر از محورهای وزراتخانه متبوعش دانست و گفت: او در این راستا از پروژه تهران به ورامین و  گرمسار نام برد .

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثانیه شمار اخطار اصلاح آگهی های مسکن دیوار و شیپور روشن شد!

تین نیوز

طی روزهای اخیر مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و کد پستی ملک خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، روز گذشته ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از حذف آگهی های مسکن دو پلتفرم دیوار و شیپور خبر داد و اعلام کرد بعضاً دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که اصلاً وجود خارجی ندارند را در این سکوها آگهی می کنند.

در همین راستا فرشید ایلاتی کارشناس مسکن گفت: عده ای دلالان و سودجویان در این پلتفرم ها اقدام به انتشار آگهی های جعلی مسکن می کردند که این روند موجب به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت سازی انجام می شود؛ زین پس اگر املاکی می خواهد در این پلتفرم های خانه یاب تبلیغ شود ابتدا باید در سامانه املاک و اسکان باشد تا مشخصات و هویت مالک تأیید شود.

این کارشناس مسکن در ادامه تاکید کرد: از اردیبهشت ماه سال گذشته که سامانه املاک و اسکان به طور جدی روی کار آمد و دستورالعمل ثبت آگهی به متولیان املاکی ها و پلتفرم ها ارسال شد اما نسبت به این قوانین توجهی نداشتند و هم اکنون پس از یک سال بنا شد، دو پلتفرم دیوار و شیپور مسدود شود تا روند آگهی های خود را اصلاح و مجدد به فعالیت ادامه دهند.

وی گفت: سکوهای آگهی مسکن این دو پلتفرم تا هفته آینده با مجوز شورای امنیت و دستگاه های امنیتی از دسترس خارج می شوند.

آگهی های مسکن در دو پلتفرم شیپور و دیوار حذف می شود؟

ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با اشاره به انتشار آگهی املاک در سکوهای دیوار و شیپور، اظهار کرد: بعضاً دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که اصلاً وجود خارجی ندارند را در این سکوها آگهی می کنند.

وی با بیان این که این کار به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت سازی انجام می شود، افزود: با توجه به مصوبه شورای عالی مسکن برای انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی باید احراز هویت مالک و کد پستی انجام شود.

وی با تاکید بر این که املاکی که قرار است آگهی شود باید در سامانه املاک و اسکان باشند، تاکید کرد: اگر این سکوها تا هفته آینده این بخش وب سرویس را انجام ندهند، بخش املاک آنها با مجوز شورای امنیت و دستگاه های امنیتی مسدود خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تصمیمات نادرست در وزارت کار، چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی شود؟!
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه، نیازمند طرح‌های تحولی است
  • چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی‌شود؟!
  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • ثانیه شمار اخطار اصلاح آگهی های مسکن دیوار و شیپور روشن شد!
  • قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا / تاکید بر تحریم های بیشتر ایران
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • رونق قیمت‌گذاری کاذب در پلتفرم‌ها/ انسداد تا اصلاح آگهی‎‌های مسکن