Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنده مدال در سه دوره اخیر بازی‌های آسیایی با انتقاد از وضعیت ورزش در استان اصفهان گفت: امیدوارم وزارت ورزش فکری به حال ورزش این استان کند.

احمدرضا طالبیان در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط تمرین‌های تیم ملی قایقرانی بعد از بازی‌های آسیایی اظهار کرد: این روزها همه ملی‌پوشان تمرین‌هایشان را انجام می‌دهند تا در شرایط مناسب باقی بمانند و افت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوهای ملی هنوز شروع نشده اما همه ورزشکاران در تمرین هستند. من درباره خودم می‌گویم که وضعیتم مناسب است. البته همانطور که می‌دانید قایقرانی منتظر رسیدن انتخابات است و ان‌شاءالله بعد از مجمع همه چیز سر و سامان خواهد گرفت.
او در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت کنونی تاثیری بر کار ملی‌پوشان دارد؟ بیان کرد: قطعا وقتی فدراسیون رئیسش را بشناسد همه چیز طبق یک برنامه پیش می‌رود و اوضاع بهتر خواهد بود. با این حال ما فعلا تمرین‌هایمان را انجام می‌دهیم و منتظر هستیم. هرجا که بتوانیم تمرین‌ها را انجام می‌دهیم. هم بدنسازی دارم و هم پارو می‌زنم. با این حال امیدوارم شرایط برگزاری انتخابات خیلی زود مهیا شود و رئیس آینده نیز کارش را شروع کند.
دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا در پاسخ به این سوال که آیا استانش در این مدت از او حمایتی داشته؟ بیان کرد: به هیچ وجه. متاسفانه ورزش استان اصفهان نه تنها در قایقرانی بلکه در همه رشته‌ها به رکودی عجیب رسیده و همه ورزشکاران ناراضی هستند. در این مدت ما هیچ امکاناتی از استان در اختیار نداشتیم و اصلا برای مسوولان ورزش اصفهان اهمیتی ندارد من به عنوان یک قهرمان چه وضعیتی دارم.
دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی اینچئون ادامه داد: نه قبل از بازی‌های آسیایی و نه بعد از آن مدیرکل استان هیچ تماسی با من نداشت. آنطور که من خبر دارم با هیچ‌کدام از ورزشکاران ارتباطی نداشته و اصلا از وضعیت آنها خبر نداشته‌است. وقتی می‌گویم ورزش استان اصفهان به رکود رسیده برای همین است چون هیچ کس نمی‌داند قهرمانان این استان چه شرایطی دارند.
طالبیان افزود: در این شرایط شما انتظار حمایت و دادن امکانات دارید؟ از سال ٢٠١٢ که در المپیک لندن شرکت کردم وضعیت همین است. ما حتی از یک تماس تلفنی محروم هستیم، از اینکه مسوولان بدانند چه وضعیتی داریم و اینکه بخواهند از ما حمایت کنند. نه تنها من بلکه ورزشکاران رشته‌های دیگر هم به شدت از اوضاع ناراضی هستند و امیدوارم وزارت ورزش فکری به حال ورزش استان بکند که دچار مرگ تدریجی شده‌است.
دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی گوانژو همچنین گفت: من هیچ‌وقت انتظاری از مسوولان نداشتم. در بدترین شرایط هم با کسی تماس نگرفتم و همیشه سعی کردم خودم مشکلاتم را حل کنم، اما وقتی می‌بینم هیچ توجهی به من نمی‌شود ناراحت می‌شوم. حمایت دیگر استان‌ها را می‌بینم ناراحت می‌شوم. با این حال هیچوقت حرفی نزدم اما اکنون می‌بینم که ورزش اصفهان مثل زاینده رود خشک شده و اگر شرایط ادامه‌دار باشد همه ورزشکاران ضربه خواهند خورد.
ملی‌پوش کایاک ایران در پاسخ به این سوال که انتخابات فدراسیون را چطور ارزیابی می‌کند؟ تصریح کرد: به نظرم قایقرانی با توجه به اینکه سه رشته المپیکی را در خود دارد باید زیر نظر مدیری توانمند باشد که از این رشته شناخت کامل داشته باشد و بتواند با انگیزه و با قدرت برای توسعه این فدراسیون تلاش کند. به هر حال قایقرانی در کل دنیا اهمیت زیادی دارد و اینکه یک نفر از خود این خانواده بتواند با قدرت و ارتباط‌های خوب باعث پیشرفت فدراسیون شود اتفاق خوبی خواهد بود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروجی سد زاینده رود با هدف بازگشایی رودخانه افزایش یافت

صادقی اظهار کرد: مدت زمان و حجم آب تخصیصی پس از جلسات آینده مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: میزان و مدت تخصیص آب در نواحی مختلف نیز منوط به جلسات و هماهنگی صنوف کشاورزان استان است.

سرپرست معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان همچنین پیش‌بینی کرد که با توجه به شرایط موجود حدود فردا ظهر آب به کلانشهر اصفهان برسد.

رودخانه زاینده‌رود از بیستم آبان سال قبل به‌منظور انجام کشت پاییزه کشاورزان استان و آبیاری دوره اول مزارع بازگشایی شده بود و جریان آن پس از تخصیص آب به زمین‌های کشاورزی دوباره قطع شد.

دوباره خروجی سد، سوم فروردین ماه امسال برای نوبت دوم آبیاری مزارع افزایش یافت و زاینده رود جاری شد اما پس از اتمام دوره آبیاری، این رودخانه بازهم رنگ خشکی به خود دید.

زاینده‌رود به طول بیش از ۴۰۰ کیلومتر در دهه‌های اخیر بدلیل برداشت‌های بیرویه در بالادست، انتقال آب به حوضه دیگر، تراکم جمعیت و تا حدودی کاهش نسبی بارندگی‌ها به یک رودخانه با جریان دوره‌ای تبدیل و در پایین‌ دست در فصول گرم بویژه تابستان با خشکی مواجه شده است.

سد زاینده‌رود بعنوان یکی از اصلی‌ترین سدهای مرکز کشور و تأمین‌کننده آب آشامیدنی، محیط‌زیست، کشاورزی و صنعت در منطقه مرکزی ایران با ظرفیت افزون بر ۱.۲ میلیارد مترمکعب در سال ۱۳۴۹ بهره‌برداری شد.

این سد قوسی شکل در۱۱۰ کیلومتری غرب اصفهان در شهرستان چادگان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
  • آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
  • توصیه به پرهیز از توقف در بستر رودخانه زاینده رود
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • ذخیره سد زاینده رود ۳۸۳ میلیون مترمکعب/ آب امشب به زاینده‌رود می‌رسد
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسید
  • افزایش خروجی سد زاینده‌رود/ آب فردا عصر به اصفهان می‌رسد
  • خروجی سد زاینده رود با هدف بازگشایی رودخانه افزایش یافت