Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و جوان سرباز روز شنبه 24 آذر ماه با حضور سردار کمالی رئیس اداره منابع سرباز ستاد کل نیروهای مسلح و سردار توکلی رئیس اداره سرباز ستاد کل سپاه پاسداران در سپاه حضرت محمد رسول‌ ا...(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار مهدی سعادت‌فر رئیس اداره منابع انسانی سرباز سپاه تهران بزرگ اظهار داشت: امسال ۱۲۰ نفر از سربازان در آزمون فنی و حرفه‌ای قبول شدند؛ علاوه بر این ۲۸ نفر از سربازان نیز به عنوان مربی انتخاب شدند و ۵۰۰ نفر هم‌اکنون آماده آزمون فنی و حرفه‌ای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مراسم از خانواده‌های معظم سربازان شهید محمد ولی ملکی، احمد زارع و مهرداد ملکی به همراه ۴۴ نفر از سربازان نمونه ی سپاه تهران بزرگ تجلیل به عمل آمد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سپاه تهران بزرگ جشنواره حضرت علی اکبر جوان سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین با حضور بیش از ۵ هزار نفر از رزمندگان و جانبازان پیشکسوت دفاع مقدس و با حضور خانواده‌های معظم شهدا، فرماندهان عزیز گردان‌های لشگر تهران برگزار شد.

در این مراسم سردار حسن زاده فرمانده لشگر محمد رسول اله تهران بزرگ در پادگان دوکوهه یادمان شهدای لشگر ۲۷ به ایراد سخنرانی پرداختند.

همچنین در این اجتماعی بزرگ حاضران با شهدا میثاق بستند تا آخرین نفس در راه آرمان‌های انقلاب ثابت قدم بمانند.

این مراسم در پادگان دوکوهه و در محل صبحگاه یادمان شهید حاج احمد متوسلیان و شهید همت از سرداران و فرماندهان کشور برگزار شد.

کد خبر 6081722 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • مسمومیت 130 سرباز اسرائیلی
  • درگیری خیابانی خونین در تهران منجر به قتل یک جوان شد
  • آموزش‌ مهارتی به بیش از ۱۳ هزار سرباز نیرو‌های مسلح خوزستان
  • مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در کرج
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم