Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@01:49:29 GMT

صیاد غیر مجاز ماهی به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۵۵۶۲

رکنا: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایجرود از دستگیری یک فرد متخلف به جرم صیدغیرمجاز ماهی در شهرستان ایجرود خبر داد.

به گزارش رکنا، حامد تقی بگلو رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایجرود گفت: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ایجرود از دستگیری یک فرد متخلف صید غیرمجاز توسط محیط بانان این شهرستان خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی بگلو افزود: مأمورین یگان حفاظت شهرستان ایجرود در حین گشت وکنترل مناطق، یک فرد متخلف به جرم Crime صید غیرمجازماهی را دستگیر و ازفرد متخلف دو رشته تور دیواری و یک قطعه ماهی کشف و ضبط نمودند.

وی ادامه داد: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ایجرود در پی کنترل و گشت زنی در اطراف سد گلابر سه متخلف را به جرم شکارغیرمجاز یک قطعه طاووسک دستگیر و از متخلفین یک قبضه اسلحه دو لول، یک قبضه اسلحه تک لول، ۵۰ تیر فشنگ و دو رشته قطار فشنگ کشف و ضبط نمودند

تقی بگلو با بیان اینکه متخلفین دستگیر شده بومی منطقه بوده، گفت: پرونده تخلف وی تنظیم و جهت رسیدگی به مراجع قضایی شهرستان ارسال گردید.

حامدتقی بگلو ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی محیط بانان حفاظت محیط زیست شهرستان ایجرود، خاطرنشان کرد: محیط بانان شهرستان به صورت مستمر مشغول پایش مناطق هستند و درصورت مشاهده تخلفات شکار و صید با متخلفین برابر مقررات برخورد خواهند نمود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز یک سرباز به دختر 14 ساله تهرانی منصور 4 سال عقدم نکرد و دست آخر بلای وحشتناکی سر 2 دخترم آورد ! +فیلم گفتگو و عکس وقتی باغبان با زن ثروتمند صاحبخانه تنها بود دست و پای او را بست و به او تجاوز کرد بساط عیش و نوش یاسر با یک زن غریبه مرا عصبانی کرد / آن صحنه شنیع مقابل چشمانم است این مرد 30 ساله با لذت انگشتش را خورد + عکس شرایط ثبت نام کارت سوخت/ دیگر تمدید نمی شود ملیکای 15 ساله: همه چیز از گروه بچه های بی حیا شروع شد/ این دختر را در شمال شهر دستگیر کردند زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دردسر خودروی لاکچری زن پولدار برای پسر جوان تهرانی ماجرای شلیک های خونین به 6 شهروند مشهدی چه بود؟ / «م-ض» شرور مسلح خون به پا کرد اعدام قاتل، پایان پرونده قتل زن مشهدی با ضربات هولناک چاقو مهناز افشار: به دادسرا رفتم اما چیزی تعهد ندادم +عکس کارگر کارخانه به طور معجزه آسایی زنده ماند / عکس وحشتناک از بدن این مرد ماجرای گریه های مردی که 2 روز در هواکش رستوران گیر کرده بود + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جرم Crime قطار اخبار حوادث جرم ماهی دام غیر مجاز رئیس اداره حفاظت محیط زیست عکس دختر جوان زندگی طلاق ایران پلیس اعدام مردم پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، حسن ابراهیمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارسنجان گفت: در پی گزارش های رسیده از مردم و دوستداران حیات وحش شهرستان مبنی بر تلف شدن پرندگان زنبورخوار در جنگل این شهرستان، ۲ زنبوردار غیر بومی متخلف دستگی شدند.

او افزود: زنبورداران متخلف با ترفند‌های خاص برای جلوگیری از خسارت به کندو‌های خود ،۴۰ قطعه پرنده زنبورخوار را در منطقه ممنوعه کوه سیاه در جنگل بناب شهرستان ارسنجان از بین برده بودند. 

ابراهیمی افزود: ماموران اجرایی اداره حفاظت محیط زیست در گشت، پایش و بررسی دقیق موضوع ضمن شناسایی و دستگیری متخلفان در منطقه،  آثار تخلف و تلفات پرندگان وحشی  را  مستندسازی کردند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست ارسنجان ادامه داد: پرونده این تخلف برای اقدامات و برخورد قانونی به دادگاه ارسال شد.
او با بیان اینکه متخلفان به دلیل کسب درآمد و منفعت شخصی اقدام به کشتار بی رحمانه این گونه حیات وحش کرده بودند از مردم درخواست کرد  تخلفات این حوزه را به اداره محیط زیست اطلاع دهند.
ابراهیمی با اشاره به راهکار‌های پیشگیرانه برای در امان ماندن کندو‌های عسل از هجوم زنبورخواران، گفت: پیشنهاد می‌شود زنبورداران با ایجاد سر و صدا در اطراف کندو‌ها و برپایی مترسک و یا ایجاد امواج و صدای پرندگان شکاری ، این پرندگان را دور کنند و از وارد آمدن خسارت و زیان به طبیعت بپرهیزند.

دیگر خبرها

  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند
  • کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه
  • کشف توله شیر در خانه‌باغی در ساری
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد
  • کشف و ضبط یک قلاده توله شیر در ساری