Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری گیلان گفت: امکان استفاده از سامانه خدمات الکترونیک قضایی به روش خودکاربری برای وکلای دادگستری فراهم شد.

مجید الهیان در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر کرد: خدمات الکترونیکی قضایی به روش خودکاربری به منظور ثبت و ارسال الکترونیکی اظهارنامه، شکوائیه، دادخواست‌های بدوی، طاری و اعتراضی در دسترس وکلای قرار دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه وکلای دادگستری که عضو سامانه ثنا هستند از این امکان بهره‌مند شده‌اند، تصریح کرد: وکلا می‌توانند با مراجعه به سامانه adliran.ir از بخش «خدمات ویژه وکلا» شخصا نسبت به ثبت، تکمیل فرایند خدمات الکترونیکی و پرداخت هزینه‌های قانونی اقدام کنند .

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری گیلان خاطرنشان کرد: پس از طی فرآیند خدمات الکترونیکی توسط وکیل و ارسال آن جهت بررسی نهایی به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، خدمت مذکور به مرجع قضایی ارسال می‌شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادگستري گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد

داوطلبان کنکور پیامک هشدار پیرامون تخلف در آزمون را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با ارسال پیامکی به داوطلبان کنکور اعلام کرد: همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی و دستگاه‌های حافظه دار در آزمون سراسری تحلف محسوب و سبب محرومیت از شرکت در آزمون سراسری از یک تا ۱۰ سال می‌شود.

همچنین تلاش برای دستیابی به سوالات و افشای آن مجازات زندان را در پی خواهد داشت.

کد خبر 747104

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها