Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مدیرعامل سازمان آتش نشانی گرگان از خودکشی نافرجام مرد میانسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، قره قاشی مدیرعامل سازمان آتش نشانی گرگان گفت: عصر دیروز مرد متاهلی در یکی از شهرک‌های گرگان، قصد خود کشی با یک شی تیز را داشت و در کنار منزل خود برخی از وسایل منزل خود را نیز آتش زد.

وی ادامه داد: با اطلاع ماموران آتش نشانی، در محل حاضر شدند و وی را به موقع نجات دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش نشانی گرگان افزود: نیرو‌های ۱۱۰ و قاضی Judge کشیک که در محل حادثه Incident نیز حضور داشتند این فرد را تحویل اورژانس اجتماعی دادند.

علت خودکشی Suicide این مرد متاهل در دست بررسی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز یک سرباز به دختر 14 ساله تهرانی منصور 4 سال عقدم نکرد و دست آخر بلای وحشتناکی سر 2 دخترم آورد ! +فیلم گفتگو و عکس وقتی باغبان با زن ثروتمند صاحبخانه تنها بود دست و پای او را بست و به او تجاوز کرد بساط عیش و نوش یاسر با یک زن غریبه مرا عصبانی کرد / آن صحنه شنیع مقابل چشمانم است این مرد 30 ساله با لذت انگشتش را خورد + عکس شرایط ثبت نام کارت سوخت/ دیگر تمدید نمی شود ملیکای 15 ساله: همه چیز از گروه بچه های بی حیا شروع شد/ این دختر را در شمال شهر دستگیر کردند زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا نقشه گروگانگیری برای فرار از پرداخت خسارت خودروی لاکچری زن پولدار ارتباط زن ناشناس با پیدا شدن جسد ناصر در اطراف کرج چیست؟ +عکس اعدام قاتل، پایان پرونده قتل زن مشهدی با ضربات هولناک چاقو کارگر کارخانه به طور معجزه آسایی زنده ماند / عکس وحشتناک از بدن این مرد دردسر خودروی لاکچری زن پولدار برای پسر جوان تهرانی ماجرای شلیک های خونین به 6 شهروند مشهدی چه بود؟ / «م-ض» شرور مسلح خون به پا کرد

منبع: رکنا

کلیدواژه: منزل قاضی Judge حادثه Incident خودکشی Suicide اخبار حوادث چاقو مرد گرگان آتش مدیرعامل سازمان آتش نشانی عکس دختر جوان زندگی طلاق ایران پلیس اعدام مردم پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  در پایان دور گروهی تیم‌های شهرداری گرگان ایران و الریاضی بیروت لبنان از منطقه غرب و تیم‌های الکویت کویت و المنامة بحرین (قهرمان دوره قبل) از منطقه خلیج فارس به عنوان سرگروه مستقیم به دور نیمه نهایی صعود کردند و تیم‌های دوم و سوم گروه‌ها به صورت رفت و برگشت در پلی آف شرکت کردند و تیم برتر به نیمه نهایی راه یافت.

در این دوره تیم ارتودوکسی اردن که در دور گروهی در گروه دو حضور داشت به علت شرایط امنیتی منطقه انصراف داد. در دور نیمه نهایی و فینال تیم‌ها به صورت ۲ برد از ۳ مصاف روبروی هم قرار می‌گیرند.

برنامه ادامه مسابقات به این شرح است:

فینال - بازی اول - پنج شنبه ۶ اردیبهشت:
الریاضی بیروت لبنان - شهرداری گرگان ایران (ساعت ۲۱ - سالن ذوق مکایل بیروت)

تیم شهرداری گرگان ایران پیش از این در دور گروهی و در گروه یک، ۸۶ - ۷۴ و ۸۱ - ۶۸ تیم الحکمة (ساجس) لبنان، ۱۲۱ - ۷۰ و ۸۰ - ۶۵ تیم الاتحاد حلب سوریه و ۱۰۰ - ۵۹ و ۱۰۱ - ۶۷ تیم النفط عراق را مغلوب کرد و با ۱۲ امتیاز راهی دور نیمه نهایی شد. تیم شهرداری در دور نیمه نهایی با نتایج ۱۰۲ - ۶۴ و ۸۸ - ۸۳ بر تیم الشرطه عراق به برتری رسید و به مرحله نهایی صعود کرد.
 

دیگر خبرها

  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری