Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی در شهر دوحه از عکس ورزشگاه ملی لوسیل که قرار است دیدار افتتاحیه و نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ در آن انجام شود رونمایی شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فیفا، تنها طرح باقی مانده قطری‌ها از ۸ ورزشگاه ارائه شده برای میزبانی جام جهانی و شاید مهم‌ترین آنها در دوجه رونمایی شد. ورزشگاه ملی لوسیل که گفته می‌شود ۸۰ هزار نفر ظرفیت خواهد داشت، قرار است برای جام جهانی آتی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این ورزشگاه مهم‌ترین ورزشگاه قطری‌ها برای جام جهانی خواهد بود که دیدارهای افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی در آن برگزار می‌شود. این ورزشگاه در ۱۵ کیلومتری شمال دوحه است و قرار است در سال ۲۰۲۰ ساخت آن به پایان برسد. 

حسن التاوادی، مسوول کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: ۸ سال است که میزبانی جام جهانی را به دست آورده‌ایم و از همان موقع به جهانیان گفتیم که منتظر اتفاقات شگفت‌انگیزی باشند که یکی از آن‌ها ورزشگاه رویایی لوسیل است. لوسیل شهری برای آینده است و زمانی که جام جهانی به پایان برسد در کنار ۷ ورزشگاه دیگر برای خدمات دیگری در کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت. خوشحالیم که فرهنگ خاورمیانه در ساخت و طراحی این ورزشگاه مورد استفاده قرار گرفته است. 

این پروژه ۴۰ میلیارد یورو تخمین زده شده است و از بزرگ‌ترین پروژه‌هایی است که دولت قطر ساخت آن را بر عهده گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جام جهانی 2022 قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا

اینتر برای ششمین بازی متوالی میلان را شکست داد

طرفداری | هم میلان و هم اینتر سابقه 6 پیروزی متوالی در دربی دلامادونینا را دارند. 

اینتر با برتری مقابل میلان در فاصله 5 هفته تا پایان سری آ فاتح اسکودتو شد و علاوه بر این، ششمین پیروزی متوالی خود در دربی دلامادونینا را تجربه کرد. به گزارش اوپتا، نراتزوری با این برد به رکورد 6 پیروزی پیاپی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا رسید. میلان در دو مقطع بین سال های 1946 و 1948 و همچنین بین سال های 1911 و 1913 موفق شده بود در 6 دربی متوالی اینتر را شکست دهد. نراتزوری در صورت پیروزی در اولین دربی فصل بعد به تنهایی رکوردار می شود. 

نتایج 6 دربی اخیر دلامادونینا میلان 0-3 اینتر (سوپرکاپ) اینتر 1-0 میلان (بازی برگشت سری آ در فصل 2022/23) میلان 0-2 اینتر (بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 2022/23) اینتر 1-0 میلان (بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 2022/23) اینتر 5-1 میلان (بازی رفت سری آ در فصل 2023/24) میلان 1-2 اینتر (بازی برگشت سری آ در فصل 2023/24)

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • ۱۵ کشور آسیایی که سریعترین روند کاهش جمعیت را دارند
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • رونمایی از ثبت جهانی کاروانسرای دیر گچین قم
  • از یافته‌های نوین رادیو دارویی در تراز جهانی رونمایی می‌شود