Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دیباج لطیفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین شاخص بهره مندی جمعیت روستایی کشور از آب سالم و بهداشتی 77 درصد ، در استان اردبیل 76.5 درصد و در خلخال یک دهم درصد بالاتر از استانی و چهار دهم درصد پایین تر از کشوری است.
وی گفت: هم اکنون اهالی 83 روستای این شهرستان از آب سالم بهره مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه تمام روستاهای بالای 20 خانوار خلخال زیرپوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی بوده و از آب سالم و بهداشتی بهره مند هستند، اظهار داشت: از مجموع 12 هزار و 719 خانوار جمعیت روستایی منطقه 12 هزار و 230 خانوار زیرپوشش خدمات این شرکت قرار دارند.
او افزود: برای بهره مندی جمعیت روستایی این شهرستان از آب شرب سالم و بهداشتی تاکنون بیش از 600 کیلومتر شبکه انتقال و توزیع آب در روستاهای این شهرستان اجرا شده است.
وی به بهره برداری از چهار طرح و پروژه آبرسانی روستایی در دهه فجر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی برای این پروژه ها 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه کرده است.
لطیفی همچنین از اجرای طرح فاضلاب روستای هدف گردشگری اندبیل خلخال به عنوان پایلوت طرح های فاضلاب روستایی استان اردبیل خبر داد و گفت: این روستا اولین روستای دارای شبکه فاضلاب روستای منطقه است که برای اجرای آن 10 میلیارد ریال هزینه شده است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان اردبیل دهه فجر شاخص شرکت آب و فاضلاب گردشگری منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی۵۰۰ نفر از اهالی روستای فیروزآباد شهرستان چهاربرج از خدمات درمان تخصصی جمعیت هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت:تیم های درمان تخصصی (BHCU) معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، به مناسبت هفته هلال احمر در روستای فیروز آباد شهرستان چهاربرج مستقر و خدمات بهداشتی، درمانی و توانبخشی را به صورت رایگان به مردم شریف این روستا ارئه کردند.

وی در تشریح این مانور  گفت: جمعیت هلال استان آذربایجان غربی بااستفاده ازظرفیت تیم بهداشت و درمان اضطراری به استعداد ۲۰ نفر از پزشکان داوطلب فوق تخصص، متخصص، عمومی، دندانپزشکی، پرستاری، مامایی، مراقبت از مادر وکودک، روانشناس و تغذیه این مانور را باموفقیت عملیاتی کرد. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: این مانور به مدت یک روز اجرا و در این مدت علاوه بر خدمات امدادی ، خدمات درمانی اعم از ويزيت پزشکان فوق تخصص، متخصص و عمومی، خدمات بهداشتی و دندانپزشکی ارائه و داروهای تجویزی نیز بااعتباری بالغ بر ۲۰ میلیون تومان به صورت رایگان در اختیار مردم منطقه قرار گرفت.

وی همچنین حضور پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر استان جهت خدمت رسانی رایگان به مردم منطقه را از اقدامات موثر جمعیت هلال احمر در تسکین آلام بشری دانست و از همه داوطلبان،امدادگران،و جوانان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در خدمت رسانی به مردم شریف فیروزآباد تقدیر و از میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان میاندواب و چهاربرج قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی۵۰۰ نفر از اهالی روستای فیروزآباد شهرستان چهاربرج از خدمات درمان تخصصی جمعیت هلال احمر
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی