Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به واسطه مشکلاتی که امروز پیمانکاران شهرداری با آن دست به گریبان هستند لازم است معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در اسرع وقت پاسخگویی عدلانه و مناسبی به مطالبات آنان داشته باشد. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، الهام فخاری در یکصد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران تذکر کتبی خود را به هیئت رئیسه شورا تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تذکر خود بر لزوم رسیدگی به مطالبات پیمانکاران تاکید کرد و گفت: با توجه به حضور مکرر پیمانکاران و طلبکاران شهرداری در هفته های اخیر مقابل ساختمان شورای شهر و مسئولیت جدی پاسخگویی شفاف به ایشان توسط شهرداری تهران به ویژه معاونت مالی و اقتصاد شهری، شایسته است حوزه مذکور در اسرع وقت نسبت به اعلام موارد ذیل جهت امکان پاسخگویی عادلانه به ایشان اقدام کند.

فخاری در ادامه به تشریح این موارد پرداخت و افزود: اعلام لیست دیون و بدهیهای شهرداری اعم از نقد و غیرنقد به تفکیک سال و مشخصات طلبکار از جمله مواردی است که معاونت مالی شهرداری تهران باید به آن توجه کند.

وی ادامه داد: اعلام فهرست دیون پرداخت شده از ابتدای مهر 96 تاکنون اعم از دیونی که از طریق ال سی، سازمان املاک و یا پرداخت نقد صورت گرفته است به تفکیک سال دیون و مشخصات طلبکار نیز باید مورد تاکید قرار گیرد.

رئیس کمیته اجتماعی در ادامه سخنان خود به ذکر موراد دیگر از این دست پرداخت و اظهار داشت: اعلام برنامه معاونت مالی برای اولویت بندی و پرداخت دیون، اعلام اقدامات صورت گرفته برنامه معاونت مالی برای موضوعات پیش روی پیمانکاران نظیر مالیات،  ارزش افزوده، بیمه و ... نیز از جمله مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد.

فخاری افزود: تعیین تکلیف علت عدم اقدام سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در کارسازی  حواله های صادره توسط مناطق و به ویژه سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری و نیز ایجاد مکانیسمی برای جلوگیری از افزایش دیون و بدهی‌ها به پیمانکاران و ایجاد تعهدات مالی جدید فاقد ردیف یا فاقد بودجه قابل تخصیص باید از سوی معاونت مالی شهرداری تهران مد نظر قرار گیرد.

تجمع پیمانکاران مقابل شورای شهر تهران/حضور پلیس در میان تجمع‌کنندگان

انتهای پیام/

R1491/P1014142/S2,25/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی

مهدی اسلامی با قدردانی از همراهی و همکاری ارائه‌دهندگان خدمات سلامت با این سازمان در زمینه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی، گفت: در فرایند پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان، روز گذشته – سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ - در مجموع ۲۲۵۰ میلیارد تومان بابت بخشی از مطالبات این مراکز؛ به حساب ارائه‌دهندگان خدمات سلامت طرف قراداد این سازمان واریز شد.

وی در مورد جزییات این پرداخت افزود: ۱۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های خصوصی و دولتی طرف قرارداد پرداخت شده و همچنین بخشی از مطالبات مربوط به سهم سازمان هدفمندی (دارویار در تعهد دولت) نیز به سازمان مربوطه جهت پرداخت اعلام شده است.

اسلامی همچنین گفت: همچنین مطالبات دو ماه از عملکرد پزشکان طرف قرارداد که بالغ بر ۲۱۸ میلیارد تومان است، به همراه یک ماه از مطالبات سایر مراکز خصوصی طرف قرارداد شامل پاراکلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی به مبلغ ۶۷۰ میلیارد تومان و مطالبات پزشک خانواده به مبلغ ۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: الباقی مطالبات مراکز طرف قرارداد نیز ان‌شاءالله در آینده نزدیک از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی تادیه خواهد شد.

گفتنی است سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش درمان برای تأمین و ارائه خدمات درمانی به بیش از ۴۶ میلیون نفر افراد تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان؛ علاوه بر امکانات درمانی ملکی خود مشتمل بر ۴۰۶ مرکز درمانی شامل ۷۹ بیمارستان و ۵ دی‌کلینیک ملکی با بیش از ۱۱هزار تخت فعال بیمارستانی در سراسر کشور، در بخش درمان غیرمستقیم نیز با ۱۲۴۸ بیمارستان و ۳۰۸۸ مرکز درمانگاهی و ۱۷ هزار و ۴۲ مرکز پاراکلینیک، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و غیردولتی و پزشک مستقل طرف‌قرارداد است.

منبع: روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • کشف پاتوق مافیای زباله در این منطقه از تهران
  • کشف پاتوق مافیای زباله در این منطقه تهران | ۱۲ میلیارد تومان جریمه پیمانکاران شهرداری در صورت دیدن زباله گرد بر سر مخازن
  • جریمه هنگفت شهرداری تهران برای زباله دزدها | محمدی: در مدیریت پسماند با کسی شوخی نداریم
  • کارگران شهرداری یاسوج پیگیر مطالبات خود شدند