Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین همایش تبین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای صبح امروز(یکشنبه) در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.

در این همایش امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار عباس سدهی رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مراسم، از ۱۲ عنوان جلد کتاب تبین اندیشه های راهبردی دفاعی مقام معظم رهبری رونمایی شد.

کد خبر 4486252 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران رهبری سپاه پاسداران ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توان و قدرت بالای نیروهای مسلح ایران بر همگان عیان شد + فیلم

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش گفت: امروز توان و قدرت بالای نیروهای مسلح کشورمان بر همگان عیان شده و این رژه گوشه‌ای از توان نظامی و دفاعی نیروهای مسلح بود که به دنیا مخابره شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، امیر سرتیپ سیدعلی نباتی پیش از ظهر امروز ‌در مراسم رژه روز ارتش در اردبیل اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح با اقتدار و صلابت از جلوی جایگاه رژه رفتند و حرکات رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

وی با تبریک 29 فرودین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رژه نیروهای مسلح را نمایشی از اقتدار ایران در مقابل دیدگان کشورهای منطقه دانست و خاطرنشان کرد: امروز توان و قدرت بالای نیروهای مسلح کشورمان بر همگان عیان شده و این رژه گوشه‌ای از توان نظامی و دفاعی نیروهای مسلح بود که به دنیا مخابره شد.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پیام این رژه برای دشمنان ناامیدی و ترس و برای دوستان و ملت ایران امید و غرورآفرین بود.

نباتی تصریح کرد: روز به روز بر اقتدار وعظمت نیروهای مسلح افزوده می‌شود و این قدرت و نفوذ همگی نشات گرفته از درایت فرمانده کل قوا در راس نیروهای مسلح است.

.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند
  • دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح، خلع سلاح شده است
  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • پایبندی به ارزش‌های انسانی از ویژگی های نیروهای مسلح ایران است
  • توان و قدرت بالای نیروهای مسلح ایران بر همگان عیان شد + فیلم
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • رژیم صهیونیستی بداند نیرو‌های مسلح ما آماده هستند
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند