Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:54:31 GMT

اظهارات سولاری درباره وضعیت ایسکو

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۶۴۰۵

اظهارات سولاری درباره وضعیت ایسکو

سرمربی رئال مادرید دوست دارد همه بازیکنانش در وضعیت خوبی قرار داشته باشند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید شنبه شب در هفته شانزدهم لالیگا با یک گل رایو وایکانو را شکست داد. سانتیاگو سولاری پس از بازی گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. در نیمه نخست خیلی خوب بازی و موقعیت ایجاد کردیم. باید با نتیجه بهتری به رختکن می‌رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر منسجم نباشید ممکن است حریف آزارتان دهد. در نیمه دوم هم فرصت گلزنی داشتیم. وایکانو بازی خوبی به نمایش گذاشت اما تیبو کورتوا نیز عملکرد درخشانی داشت.

سرمربی رئال مادرید افزود: تیم حریف موقعیت گل داشت اما اگر ما فرصت گلزنی نداشتیم بیشتر نگران می شدم. مارکو آسنسیو خیلی فعال بود و در دفاع حریف حرکت می‌کرد و به دنبال گلزنی بود. دوست دارم آسنسیو را در چنین شرایطی ببینم.

سرمربی آرژانتینی درباره نیکمت نشینی ایسکو گفت: دوست دارم همه در شرایط خوبی قرار داشته باشند و راضی و متعهد باشند. همه برای آن تلاش می‌کنیم. سعی می‌کنم در دعوت بازیکنان، انتخاب ترکیب اصلی و تعویض‌ها اشتباه نکنم. با اطمینان کامل آنها را انجام می‌دهم.

سولاری در مورد آسیب دیدگی کریم بنزما اظهار کرد: فکر می‌کنم در حد یک ضربه باشد. آسنسیو نیز ضرب دید. چیزی بیشتر از آن نیست. باید فردا در هواپیما وضعیت بنزما مشخص شود چون فرصت نداریم (رئال مادرید برای جام جهانی باشگاه‌ها به امارات سفر می‌کند).

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئال مادريد سانتیاگو سولاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تصاویر جالب دربی که در آن بتیس و سویا در بنیتو ویامارین به تساوی (1-1) رسیدند، مربوط به سرخیو راموس و ایسکو، هم تیمی‌های سابق در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا بود که در حین بررسی VAR یک خطای مشکوک به پنالتی، با هم مشاجره کردند. خطا روی ایسکو که سانچز مارتینز، داور بازی، آن را لغو کرد.

در حالی‌که بازیکنان هر دو تیم داور را محاصره کرده‌اند، سرخیو راموس که اعتراض‌های ایسکو را درک نمی‌کرد، گوش او را کشید و البته مشخص بود که با خشم نبوده چون ایسکو نیز به این حرکت کاپیتان سابق خود در رئال واکنش منفی نشان نداد. 

این دو، ثانیه‌هایی حرف زدند و مشخص بود که ایسکو با نظر راموس مخالف بود و شدیدا اعتقاد داشت روی او پنالتی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!