Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهرستان ساری گفت: به صورت قطع یقین اعلام می‌کنم که صددرصد آب و خاک منطقه چهاردانگه مازندران به دلیل انتقال نامناسب زباله آلوده است و مستندات کافی در این ارتباط داریم. به گزارش بلاغ، بابک یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره مشکل کارخانه زباله‌سوز ساری اظهار کرد: زباله‌های ساری قرار بود که تنها ۶ ماه به منطقه چهاردانگه انتقال یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اعلام اینکه در دوره چهارم پیگیری‌های زیادی برای ساماندهی امور انجام شده است، تصریح کرد: تلاش‌های انجام شده با کم‌کاری دولت و شهرداری همراه بوده است.

عضو شورای شهرستان ساری، با اعلام اینکه اقدامات انجام شده برای ساماندهی زباله در ساری مناسب نیست، گفت: زمان احداث کارخانه زباله‌سوز سال به سال تنها تمدید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با ورود هر استاندار مباحثی درباره احداث کارخانه زباله‌سوز مطرح شده و به سرانجام نمی‌رسد، پیگیری‌های اسلامی تا حدودی مناسب بوده و برنامه زمان بندی جدیدی اعلام کردند که این برنامه به نظر می‌رسد دوباره به سرانجام نمی‌رسد.

یوسفی با اعلام اینکه مسئولان اجرایی برای جلب رضایت مردمی از ما درخواست نماینده برای پیگیری کار دادند، افزود: سید حسن موسوی عضو شورای شهر کیاسر و محمد تقی خندان عضو سازمان مردم نهاد منطقه را معرفی کردیم،اما به دغدغه‌های این نماینده‌ها چندان توجه نمی‌شود.

عضو شورای شهر کیاسر با اعلام اینکه اقدامات انجام شده برای تکمیل پروژه کارخانه زباله‌سوز ساری به صورت مناسب انجام نمی‌شود، گفت: از بازدیدهای میدانی خبری نیست و به کلی روند پیشرفت کارخانه زباله‌سوز مناسب نیست.

وی با اشاره به مشکلاتی که برای دفن زباله در منطقه وجود دارد، یادآور شد: زباله نه تنها در محل تعیین شده دفن نمی‌شود، در حال حاضر فقط شاهد دپو زباله هستیم.

یوسفی با اعلام اینکه به مسئولان اجرایی کشور در این ارتباط نامه‌های مکرری نوشتیم،گفت:به نامه‌ها و دغدغه‌های مردم توجه چندانی نشده است.

وی در ارتباط با علت برکناری بخشدار سابق منطقه چهاردانگه ساری، گفت: بخشدار سابق آزمایشاتی از وضعیت خاک و آب منطقه تهیه کرده بود که تبعات پیگیری مطالبات مردمی برای سلطانی حداقل در ظاهر برکناری وی از این سمت بود و نتایج بررسی‌ها هم در اختیار مردم قرار نگرفته است.

عضو شورای شهرستان ساری، خاطرنشان کرد: بنده به صورت قطع یقین اعلام می‌کنم که صددرصد آب و خاک منطقه چهاردانگه مازندران به دلیل انتقال نامناسب زباله آلوده است و مستندات کافی در این ارتباط داریم.

یوسفی با اشاره به بی‌مهری محیط زیست نسبت به ساماندهی زباله در منطقه چهاردانگه مازندران، ادامه داد: این ارگان اقدام مناسبی برای ساماندهی زباله در این منطقه انجام نداده است.

وی گفت: کشاورز ما برای از بین بردن خوک که به محصولات کشاورزی آسیب می‌زند باید به محیط زیست پاسخ بدهد، اما اجازه اعتراض و انتقاد نسبت به وضعیت نامناسب زباله ندارند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته

مدیر منطقه شش شهرداری قم از صرف ۲۱۹ میلیارد تومان بودجه برای اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: بهسازی ۱۵ هزار متر مربع از پیاده‌روهای سطح منطقه انجام شد.

احمد ترکمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه درصد بالایی از منطقه شش بافت فرسوده است، اظهار کرد: ۹۹ درصد پروژه‌های عمرانی انجام شده در سال گذشته بازسازی بوده است.

وی افزود: در سال گذشته ۲۱۹ میلیارد تومان به منظور اجرای پروژه‌های فنی و عمرانی در منطقه شش شهری صرف شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های فنی و عمرانی انجام شده در منطقه خاطرنشان کرد: احداث و بهسازی پیاده رو به طول ۱۵ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان، احداث سالن فرهنگی شهریار با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان و احداث ایستگاه سوم آتش نشانی و خدمات ایمنی با اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد تومان از جمله پروژه‌های اجرا شده در منطقه است.

ترکمن از توزیع ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در منطقه خبر داد و تاکید کرد: در سال گذشته پروژه احداث و بهسازی شوارع فرعی شامل زیرسازی، جدول گذاری، لکه‌گیری و آسفالت، به طول ۲۱۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در منطقه شش اجرا شده است.

وی اضافه کرد: به دنبال اجرای پروژه احداث و بهسازی نهر و کانال‌های دفع آب‌های سطحی و حفر چاه، در سال گذشته ۵۳ حلقه چاه در منطقه شش حفر شد.

مدیر منطقه شش شهرداری قم گفت: پروژه احداث و بهسازی نهر و کانال‌های دفع آب‌های سطحی و حفر چاه به طول ۲۳ کیلومتر مربع با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد در منطقه صورت گرفت.

ترکمن هزینه ۲۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ترافیکی منطقه را مورد توجه قرار داد و افزود: در راستای اجرای پروژه‌های ترافیکی ۸۲ کیلومتر از معابر منطقه شش شهر قم در سال گذشته خط‌کشی شد.

کد خبر 747272

دیگر خبرها

  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است
  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک، ۵۰۰ سال زمان لازم است