Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از تفاهم با رئیس جدید سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای سرعت بخشیدن به پاسخ استعلام قیمت لبنیات خبر داد. ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری تسنیم ، در نشست اخیر رؤسای سازمان‌های «تعزیرات حکومتی» و «حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان» تفاهماتی در راستای چابک‌سازی سازمان‌ها در انجام تکالیف قانونی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدیاسر رایگانی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به انتصاب رییس جدید سازمان حمایت، در رابطه با اهم تفاهمات صورت گرفته گفت: قرار بر سرعت بخشیدن به مکاتبات و پیگیری استعلام‌های طرفین خصوصا در پرونده‌های مهم و ملی مانند پرونده‌های مربوط به لبنیات شده است.

وی همچنین از تصمیم برای برگزاری آموزش‌های لازم و تخصصی برای ایجاد هماهنگی بیشتر میان دو سازمان خبر داد.

رایگانی با اشاره به اینکه دسترسی آسان مردم به سازمان‌ها از اهداف سامانه‌های 124 و 135 بوده است، در رابطه با تصمیم اتخاذ شده برای همسان‌سازی این دو سامانه افزود: معنای این همسان‌سازی آن خواهد بود که موازی‌کاری‌های این دو سامانه به حداقل می‌رسد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه فلسفه ایجاد سامانه 135، انجام مشاوره حقوقی و پیگیری آسان پرونده‌ها است، افزود: در حال حاضر موازی‌کاریی‌هایی همچون ثبت شکایت در هر دو سامانه 124 و 135 وجود دارد که نیاز است به منظور افزایش اثرگذاری هر دو سازمان و انجام بهتر وظایف محوله، این موازی‌کاری‌ها کاهش یابد.

دور زدن حکم تعزیرات، علت گستاخی شرکت‌ لبنی گرانفروش

انتهای پیام/

R1397/P1014142/S2,20/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قیمت لبنیات سازمان تعزیرات حكومتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت لبنیات سازمان تعزیرات حكومتی قیمت لبنیات سازمان تعزیرات حكومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۶۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سرعت خدمات دهی در بنادر شرق با هوشمندسازی عملیات بندری

حمیدرضا محمدحسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: در راستای کاهش ترافیک بندری، بهبود و تسریع در عملیات و ارائه خدمات مناسب، سامانه مدیریت تردد ناوگان با هدف ارتقا شاخص‌های بندری در حال اجرایی شدن است.

وی افزود: مطابق با ابلاغیه‌های سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر تسهیل عبور و مرور وسایط نقلیه، با هدف کاهش و کنترل ترافیک با تجهیز سامانه‌های اکسس کنترل و مدیریت تردد ناوگان حمل جاده‌ای، اقدامات اولیه برای نصب و استفاده بهینه از این سیستم در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر بندر شهید باهنر گفت: با عملیاتی شدن این سامانه به صورت موازی و برخط می‌توان از طریق مدیریت زمان و هوشمندسازی کنترل ورود و خروج وسایط نقلیه از حجم اضافی ترافیکی مبادی ورودی شهر تا حد چشمگیری جلوگیری کرد.

محمدحسینی تختی از دیگر اهداف این طرح به ارایه مطلوب خدمات، افزایش بهره‌وری و اطمینان از انطباق آن با قوانین سازمان اشاره کرد و افزود: بر‌نامه‌های تدوین شده در این زمینه رویکردی جامع و مساله محور دارد و با اجرای آن روند ورود وسیله نقلیه، حین تخلیه و بارگیری و نیز خروج آن با نظم، سرعت و سهولت انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۲ روش استعلام اعتبار صاحب چک
  • عدم درج قیمت بالاترین آمار تخلفات در بازار را دارد
  • تشکیل ۳۰ هزار پرونده عدم انجام تعهد برای خودروسازان
  • وضعیت صنایع لبنی در خراسان رضوی
  • افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی مصداق گران‌فروشی است
  • ارتقای سرعت خدمات دهی در بنادر شرق با هوشمندسازی عملیات بندری
  • افزایش قیمت خودرهای ثبت‌نامی مصداق گران‌فروشی است
  • دریافت ۱۵ درصد حق کمیسیون تاکسی های اینترنتی منصفانه نیست
  • عدم درج قیمت بیشترین تخلف صنوف
  • ماجرای نامه گلایه آمیز مرندی به رئیس جمهور/ موازی کاری وزارت بهداشت در برنامه سلامت خانواده