Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-16@22:59:46 GMT

یک سال بدون گوشی هوشمند زندگی کنید و جایزه بگیرید

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۶۶۰۸

یک شرکت تجاری در آمریکا به مردم قول داده که اگر بتوانند یک سال بدون گوشی هوشمند زندگی کنند، جایزه ای صدهزار دلاری دریافت خواهند کرد. شرکت «ویتامین واتر» روش شرکت در این رقابت را نیز اعلام کرده است. کاربران علاقمند باید پستی را در توئیتر یا اینستاگرام خود ارسال کنند. البته آنها می توانند برای این کار از گوشی هوشمند خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شریان نیوز،این پست باید حاوی هشتگ هایی مانند#nophoneforayear و #contestباشد. همچنین کاربر باید توضیح دهد که اگر نتواند به وعده اش عمل کند چه اقدام جایگزینی را انجام می دهد. آخرین فرصت برای شرکت در این رقابت ۸ژانویه سال ۲۰۱۹است.

 
شرکت «ویتامین واتر» در تاریخ ۲۲ژانویه افراد شرکت کننده در این رقابت را انتخاب می کند و به آنها یک گوشی تلفن همراه قدیمی مدل سال ۱۹۹۶خواهد داد.
 

افراد شرکت کننده در رقابت تا پایان سال ۲۰۱۹حق استفاده از هیچ گوشی هوشمند یا تبلتی را نخواهند داشت؛ حتی اگر این گوشی ها و تبلت ها متعلق به افراد دیگری باشند.

 
البته این افراد می توانند از لپ تاپ یا رایانه های رومیزی استفاده کنند. همچنین استفاده از گوگل هوم یا آمازون اکو هم بدون اشکال است.
 

افرادی که بتوانند یک سال بدین شکل زندگی کنند ۱۰۰هزار دلار و اشخاصی که شش ماه بدون گوشی های هوشمندشان قادر به زندگی باشند ۱۰هزار دلار جایزه دریافت خواهند کرد. افرادی که مدعی رعایت قوانین این رقابت باشند بعد از پایان مدت زمان اعلام شده باید در یک آزمون آشکار ساز دروغ هم شرکت کنند.

 

برچسب هاهشتگگوشی هوشمند

منبع: شریان

کلیدواژه: هشتگ گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم «آنیتا، گمشده در اخبار» واجد شرایط حضور در رقابت اسکار شد

مستند-انیمیشن کوتاه «آنیتا، گمشده در اخبار» در چهل و هشتمین جشنواره فیلم کلیولند جایزه بهترین انیمیشن کوتاه به همراه جایزه نقدی را دریافت کرد.

با توجه به اینکه جشنواره کلیولند از رویداد‌های واجد شرایط اسکار در بخش فیلم کوتاه است، فیلم «آنیتا، گمشده در اخبار» با دریافت این جایزه واجد شرایط حضور در رقابت اسکار فیلم کوتاه در سال آینده میلادی خواهد بود. چهل و هشتمین جشنواره فیلم کلیولند از ۱۵ تا ۲۵ فروردین (۳ تا ۱۳ آوریل در آمریکا) برگزار شد.

این فیلم به کارگردانی بهزاد نعلبندی در بخش مستند بین‌المللی با آثار مهمی از سینمای جهان رقابت می‌کند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «در ۵ آبان ۱۳۹۹، یک قایق بادی سواحل دانکرک فرانسه را ترک می‌کند تا ۱۹ مهاجر غیرقانونی را به انگلستان برساند، اما پس از چند دقیقه واژگون می‌شود. هفت مهاجر در کانال مانش غرق می‌شوند، پنج نفر آنها یک خانواده کرد-ایرانی به نام ایران‌نژاد بودند که در آرزوی زندگی بهتر به این سفر سخت رفته بودند و این فیلم در مورد آن خانواده است.»

این فیلم ۱۷ دقیقه‌ای ساخته جدید بهزاد نعلبندی است که ساخته قبلی او با عنوان «کاغذ پاره‌ها» در جشنواره‌های سینمایی جهان و ایران حضور داشت و جوایزی کسب کرد.

«آنیتا، گمشده در اخبار» پیش از این در جشنواره‌های جیلاوا کشور چک، توکیو انیمه ژاپن، هیوستون آمریکا، بیست و هشتمین جشنواره فیلم انیمیشن کاتالونیا؛ انیماک، بیرمنگام انگلستان، جشنواره انیمیشن هند و چهل‌و‌سومین دوره جشنواره استانبول ترکیه حضور داشته است.

عوامل مستند انیمیشن «آنیتا، گمشده در اخبار» عبارتند از طراح صدا: انسیه ملکی، آهنگساز: مصطفی محمودی، نویسنده، کارگردان، تدوینگر، انیماتور و تهیه کننده: بهزاد نعلبندی، پخش بین المللی: شرکت مستقل‌های ایرانی با مدیریت محمد اطبایی.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد
  • اپل، سلطنت گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۴ را به سامسونگ واگذار کرد
  • فیلم «آنیتا، گمشده در اخبار» واجد شرایط حضور در رقابت اسکار شد
  • امکان ایجاد آلودگی بیولوژیکی در اثر استفاده از گوشی تلفن همراه در سرویس بهداشتی
  • انتخاب پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی در بخش جایزه اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی
  • تصمیم بگیرید که تصمیم نگیرید!
  • استفاده از گوشی در سرویس بهداشتی خطرناک است!
  • پیش‌بینی اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای حمایت از تولید موبایل هوشمند داخلی
  • اگر راننده خوبی هستید میلیون ها تومان جایزه بگیرید
  • دوربین عکاسی حرفه‌ای که یک گوشی هوشمند است!