Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، از اعزام زائران اردوی راهیان‌نور جنوب کشور در سال‌جاری خبر داد و گفت: این اردو در سه بخش دانش‌آموزی، دانشجویی و محلات از 20 بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.

عبدالکریم مرادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امسال برنامه اردوی راهیان‌نور به جنوب کشور در سه بخش دانش‌آموزی، دانشجویی و محلات برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اردوی راهیان‌نور جنوب کشور در بخش دانش‌آموزی از 20 بهمن تا 5 اسفندماه آغاز خواهد شد و پس از آن این اردو در بخش دانشجویی و سپس محلات برگزار خواهد شد و بر اساس سهمیه‌بندی اعلام شده برای استان زنجان، در بخش دانش‌آموزی بیش از 1500 نفر و در بخش دانشجویی 500 نفر اعزام خواهند شد. در حال حاضر سهمیه بخش بسیج محلات جهت اعزام به اردوی راهیان‌نور جنوب کشور برای استان زنجان اعلام نشده‌ است.

وی در ادامه به اعتبار پایین امسال جهت اعزام اردوی راهیان‌نور اشاره کرد و گفت: متاسفانه امسال به دلیل کمبود اعتبار با کاهش سهمیه نیز مواجه هستیم.

مرادی خاطرنشان کرد: امسال در بخش اردوی دانشجویی هر اندازه مشارکت دانشگاه‌های استان در امر کمک مالی جهت حضور دانشجویان در اعزام به اردوی راهیان‌نور بیشتر باشد سپاه انصارالمهدی (عج) استان نیز آمادگی لازم برای اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور را خواهد داشت.

وی یادآور شد: امسال به موضوع کیفیت‌بخشی به برنامه‌های اردوهای راهیان‌نور توجه ویژه‌ای شده است که در این راستا از تعداد یادمان‌های مورد بازید کاسته شده تا زائران از فرصت بیشتری جهت ارتباط با شهدا در مناطق عملیاتی برخوردار باشند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس راهيان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع

محمدحسین آجیلیان رئیس ستاد حج تمتع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور  با بیان اینکه در مراسم حج امسال بیش از ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع  توسط ناوگان هوایی کشور جابه جا خواهند شد، گفت : زائران خانه خدا در قالب گروه‌های مدینه قبل و بعد از تاریخ ۲۴ اردیبهشت عازم سرزمین وحی می‌شوند و عملیات رفت تا ۱۸ خرداد ادامه دارد.

وی افزود: در عملیات حج تمتع ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر خانه خدا از ایران راهی کشور عربستان می‌شوند و این عملیات در حالی انجام‌ می‌شود که ۵۸ هزار و ۶۲۱ زائر از طریق فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اعزام خواهند شد.

آجیلیان با بیان اینکه ۱۸ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران معین عملیات حج تمتع هستند، اظهار کرد: فرودگاه‌های اهواز، ساری، یزد، کرمان، رشت، اردبیل، تبریز، زنجان، شیراز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، بیرجند، ارومیه، بوشهر، گرگان و همدان به‌عنوان فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و فرودگاه‌های حضرت امام‌خمینی (ره)، قشم و چابهار به‌عنوان فرودگاه‌های غیر مالکیت شرکت فرودگاه‌ها آماده خدمت‌رسانی به زائران خانه خدا خواهند بود.

مسئول ستاد حج تمتع شرکت فرودگاه‌ها با بیان اینکه آغاز عملیات بازگشت زائران خانه خدا از اول تیر ماه خواهد بود، گفت: زائران استان‌های تهران، سمنان، قزوین، قم، لرستان، البرز، مرکزی، کرمانشاه و شهرستان کاشان از طریق فرودگاه امام‌خمینی (ره)، زائران استان کهگیلویه و بویراحمد از طریق فرودگاه شیراز، زائران استان خراسان شمالی از طریق فرودگاه مشهد، زائران استان چهار محال و بختیاری از طریق فرودگاه اصفهان و زائران استان کردستان از طریق فرودگاه همدان عازم سرزمین وحی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع
  • اعزام ۸۷ هزار زائر خانه خدا در حج امسال
  • هفت اردیبهشت اعزام زائران به حج عمره
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان ادارات فارس در سال ۱۴۰۳ به مناطق جنگی
  • اعزام زائران به حج عمره مفرده 
  • اعزام ۳۸۰ نفر کادر پزشکی به حج امسال
  • زائران دیالیزی به حج مشرف نمی‌شوند
  • ۱۴۵۰ زائر بالای ۸۰ سال در حج ۱۴۰۳؛ محدودیت‌های اعزام برای بیماران
  • ضرورت احراز استطاعت زائران حج ۱۴۰۳