Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@19:16:33 GMT

باز هم ردپای دولت در گرانی مرغ!

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۶۹۰۳

باز هم ردپای دولت در گرانی مرغ!

رکنا: دولت و بانک مرکزی باید هر چه سریعتر ثبت سفارش نهاده های مرغ را انجام دهند تا این محصولات وارد کشور و تولید افزایش پیدا کند تا مشکل گرانی مرغ حل شود.

به گزارش رکنا، محمد یوسفی افزود: متاسفانه قیمت نهادها افزایش پیدا کرده که بخشی از این افزایش مربوط به قیمت جهانی است که بالا رفته و بخش دیگر قیمت ارز و ثبت سفارش این محصولات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: بدلیل گرانی گوشت قرمز و کم شدن قدرت خرید مردم استقبال از گوشت مرغ زیاد شد و همین علت گرانی گوشت مرغ شده است.وی گفت: قبلاً نهاده های دامی با دلار 1226 تومان ثبت سفارش می شد اما امروز با دلار 4 هزار 200 تومان ثبت می شود.

یوسفی افزود: محصول ذرت که سال گذشته 750 تومان بوده امسال هزار و 200 تومان شده است و هزینه حمل و نقل که سال گذشته کیلویی 80 تومان بود امروز 250 تومان است.

یوسفی ادامه داد: تولید کنندگان جوجه یک روزه بخاطر مسائل ارزی به حاشیه زیان رفته و جوجه ای که بین 2 هزار 500 تا 3 هزار تومان قیمت داشت با افت شدید قیمت به 400 تا 500 تومان رسید، که همین باعث شد تا تولید را کاهش دهند تا بتوانند سرپا بمانند.

یوسفی گفت: 80 درصد خوراک دام طیور ما از خارج وارد می شود، دلیلش هم آن است که تولید ذرت و سویا نیاز به آب بسیار زیاد دارد و تولیدش در کشور به صرفه نیست.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در پایان گفت: امیدواریم دولت و بانک مرکزی هر چه سریعتر ثبت سفارش نهاده های مرغ را خیلی فوری انجام دهند تا این محصولات وارد کشور و تولید افزایش پیدا کند تا مشکل گرانی مرغ حل شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز یک سرباز به دختر 14 ساله تهرانی منصور 4 سال عقدم نکرد و دست آخر بلای وحشتناکی سر 2 دخترم آورد ! +فیلم گفتگو و عکس وقتی باغبان با زن ثروتمند صاحبخانه تنها بود دست و پای او را بست و به او تجاوز کرد بساط عیش و نوش یاسر با یک زن غریبه مرا عصبانی کرد / آن صحنه شنیع مقابل چشمانم است این مرد 30 ساله با لذت انگشتش را خورد + عکس شرایط ثبت نام کارت سوخت/ دیگر تمدید نمی شود ملیکای 15 ساله: همه چیز از گروه بچه های بی حیا شروع شد/ این دختر را در شمال شهر دستگیر کردند زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قصور پزشکی علت مرگ هولناک یک مرد تهرانی هنگام عکسبرداری از معده دردسر خودروی لاکچری زن پولدار برای پسر جوان تهرانی ماجرای شلیک های خونین به 6 شهروند مشهدی چه بود؟ / «م-ض» شرور مسلح خون به پا کرد اعدام قاتل، پایان پرونده قتل زن مشهدی با ضربات هولناک چاقو نقشه گروگانگیری برای فرار از پرداخت خسارت خودروی لاکچری زن پولدار کارگر کارخانه به طور معجزه آسایی زنده ماند / عکس وحشتناک از بدن این مرد

منبع: رکنا

کلیدواژه: قیمت ارز گرانی گوشت گوشت قرمز رئیس پرورش عکس دختر جوان زندگی طلاق ایران اعدام مردم پسر تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبح امروز، تیتر «گزارش یک شهروند از قتل عام درختان توسط شهرداری» در فضای مجازی خبرساز شد. در این فیلم، نشان داده می‌شود که تعداد زیادی درخت، در ضلع غربی باغ موزه قصر، درست در مجاورت دیوار نیروی انتظامی، این درخت‌ها قطع شده اند.

 رکنا خبر داد این درختان دچار آفت و خشک شده بودند. برای این درختان در کمیسیون ماده ۷، مجوز قطع صادر شده است. 

مشخص شده است که این قطع درختان، به جهت رفع خطر، به منظور آسیب نرسیدن به شهروندان انجام شده است.

منبع: رکنا

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • قیمت ماکارونی سر به فلک کشید!
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • حمله تند دولت به ایران خودرو به خاطر فیلم جنجالی پژو پارس
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد
  • روزنامه دولت علیه ایران خودرو : اشک مردم را درآورده اید
  • روزنامه دولت علیه ایران خودرو: اشک مردم را درآورده اید
  • ردپای آرامش در بازار‌ها