Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز با یورش با شهر رام الله در کرانه باختری اشغالی، یک عضو مطرح جنبش حماس را بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه به شهرک‌های کوبر و المزرعه الغربیه در شمال غربی شهر رام الله در مرکز کرانه باختری اشغالی حمله کردند. در این حمله، هشت فلسطینی از جمله یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه خبری صفا به نقل از منابع محلی گزارش داد گشتی‌های نظامی‌ رژیم صهیونیستی با یورش به روستای المزعرعه الغربیه(القبلیه)، شیخ علی حنون از رهبران جنبش حماس را بازداشت کردند و وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

نظامیان صهیونیست همچنین ماهر محمد شریتح از فعالان حماس را پس از یورش به منزلش بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل کردند.

از سوی دیگر یک یگان از نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی با یورش به روستای کوبر از دو محور، سه جوان را بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل کردند.

خبر دیگر اینکه شهرک‌نشینان صهیونیست طی ساعات شب گذشته به خودروهای فلسطینی در نزدیکی اردوگاه الجلزون با سنگ حمله کردند و شیشه یکی از خودروها را شکستند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اسرائیل حماس رام الله رژیم صهیونیستی کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۶۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، «یارون بلوم» مسئول سابق پرونده اسرای رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ادعای نتانیاهو در مورد اینکه حماس در مذاکرات جدیت ندارد را قبول ندارد.

یارون بلوم تصریح کرد: ما دیدیم که دو مسئول جنبش حماس به قاهره سفر کردند و این جنبش در تلاش برای رسیدن به آتش‌بس دائم است اما اسرائیل این را نمی‌خواهد.

در روزهای اخیر جنبش حماس و میانجی‌گران مصری و قطری نیز بر این نکته تاکید کرده اند که توافق آتش بس و تبادل اسرا در غزه در دسترس است اما کابینه رژیم صهیونیستی در این زمینه کارشکنی می کند و به دلایلی خواستار عملی شدن این توافق نیست.

ناظران منطقه ای معتقدند نتانیاهو ادامه جنگ علیه غزه را تنها گزینه برای بقای خود در عرصه سیاسی می داند و معتقد است در صورت پایان جنگ برکناری و حتی محاکمه وی به دلیل ناکامی های متعدد در جنگ غزه و دیگر پروند ها، کلید خواهد خورد.

کد خبر 6096939 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم
  • یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی