Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@11:59:55 GMT

قیمت لوازم خانگی در ریل ثبات

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۶۹۳۲

قیمت لوازم خانگی در ریل ثبات

رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان همدان با بیان اینکه قیمت لوازم خانگی به سمت ثبات در حرکت است، اظهار کرد: بازار لوازم خانگی با ارز نیمایی تبادلات خود را انجام داده، از این رو تغییر قیمتی به وجود نیامده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خانجانی امروز در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه امروز با وفور کالا در بازار لوازم خانگی مواجه هستیم، اظهار کرد: امروز از تب خرید غیر ضروری به منظور ارزان خریدن کالاها کاسته شده و تنها خریدهای ضروری انجام می‌شود، به همین دلیل تقاضا از عرضه پیشی‌ نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قیمت لوازم خانگی به سوی‌ ثبات پیش می‌رود، افزود: امروز تولیدکننده و واردکننده با ارز نیمایی کالا یا مواد اولیه خود را وارد کرده‌اند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان همدان با اشاره به اینکه قیمت دلار تا چهار برابر افزایش یافت، تصریح کرد: اما لوازم خانگی تا 80 تا 120 درصد افزایش قیمت داشت سپس برای تعادل سعی کرد خود را  با ارز نیمایی تطبیق دهد و امروز نیز همین قیمت باقی مانده و تغییری ر قیمت‌ها  رخ نداده است.

وی با بیان اینکه اگر لوازم خانگی با ارز آزاد محاسبه می‌شد باید قیمت‌ها تا چهار برابر رشد می‌کرد، ادامه داد: این اتفاق رخ نداد چرا که امروز قیمت ارز آزاد نیز به کانال ارز نیمایی رسیده است.

خانجانی درباره وضعیت قیمت کالاها در بازار نیز خاطرنشان کرد:  چند شرکت لوازم خانگی به دلیل رکود در بازار لوازم خانگی، هدیه‌‌هایی  درنظر گرفتند که باعث تعدیل و در نتیجه کاهش قیمت می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد، اما طی روزهای اخیر روند کاهشی به خود گرفته و هم‌اکنون و به ۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید؛ البته ناگفته نماند با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریداری نیست.

همچنین پاسخ نظامی کشورمان در مقابل رژیم صهیونیستی موجب موجب بازگشت آرامش و ثبات به بازار ارز شد و طبق مشاهدات میدانی از بازار غیررسمی نشان می‌دهد که خرید و فروش نیز در بازار انجام نمی‌شود.

بر اساس این گزارش، با وجود آرامش و عدم وجود خریدار در بازار موجب تداوم روند نزولی قیمت‌ها شده تا جایی که دلار به کانال ۶۳ هزار تومان حتی نرخ پایین‌تر بازگشت خواهد داشت.

بنابراین بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت‌ماه افت تقاضای ارزی در بازار رخ خواهد داد؛ بنابراین شاهد ایجاد یک ثبات در بازار و کاهش قیمت دلار در کانال ۵۰ هزار تومانی خواهیم بود.

کد خبر 6087613 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • توصیه همتی به دولت: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز